Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رجوعی روز یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرحهای توزیع اقلام اساسی در استان و به منظور جلوگیری از التهابات ناشی از افزایش تقاضا تا پایان امسال این میزان کالا شامل گوشت مرغ منجمد، قند و شکر، روغن و برنج هندی به قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این میزان شامل هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج هندی، ۲ هزار و ۹۰۰ تن شکر سفید، هزار و ۵۰۰ تن قند و  سه هزار و ۵۰۰ تن روغن است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در استان عرضه می‌شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در این طرح هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۱۵۵ هزار ریال، برنج هندی ۱۸۵ هزار ریال، شکر سفید ۸۷ هزار ریال و قند ۹۵ هزار ریال عرضه می شود.

رجوعی افزود: کالاهای اساسی مزبور از طریق شبکه‌های صنفی منتخب و فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است و با برنامه ریزی انجام گرفته، توزیع کالاهای اساسی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف  اقتصادی می توانند مراتب را  به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی  اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب‌ها مشهد معدن برنج قیمت کالا تجارت روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد معدن برنج مشهد معدن برنج قیمت کالا تجارت روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار شکر اخبار کنکور خراسان رضوی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان