Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:18:22 GMT

بزرگترین ایراد پرسپولیس لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۲۹۰۴

بزرگترین ایراد پرسپولیس لو رفت

پرسپولیس در آبادان خوب بازی نکرد و حتی می‌توان گفت در یک صحنه شانس آورد که در دروازه‌اش باز نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی می‌گوید تیم من ۹ ماه است که استراحت نداشته و تیمی کاملا خسته است اوالبته حرف غلطی نمی‌زند ولی پرسپولیس گل‌محمدی ایراداتی دارد که اگر رقبا از آن استفاده کنند، هیچ بعید نیست که امسال جام را از این تیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت ۱۷ هفته از لیگ برتر و در حالی که مهاجمی مثل سجاد شهباززاده ۱۵ گل در این ۱۷ بازی به ثمر رسانده، مهاجمان پرسپولیس کلاً ۲ گل زده‌اند و این مسئله قطعاً یک ایراد بزرگ است.

یحیی می‌توانست در فصل نقل و انتقالات حداقل یک مهاجم گلزن بخرد  که نخرید او البته پیش‌بینی محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر را نمی کرد ولی به هر حال پرسپولیس با اینکه خیلی از بازی‌ها را یک بر صفر برده اما آشکارا در فاز هجومی مشکل دارد. از طرفی بازیکنانی که معمولاً فیکس بازی می‌کنند مثل سیدجلال و نوراللهی این روزها حسابی خسته‌اند و شاید گل‌محمدی مجبور شود در بازی جمعه جام حذفی به آنها استراحت بدهد.

نکته نگران‌کننده در مورد پرسپولیس این است که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باید سه روز یک بار بازی کند و در واقع فشار مضاعفی را متحمل شود. شاید بگویید استقلال هم همین شرایط را دارد اما نکته اینجاست که استقلال کمتر از پرسپولیس خسته است و رقیب جدی پرسپولیس یعنی سپاهان هم امسال اصلاً در آسیا حضور ندارد که همین مسئله فاکتور بسیار مثبتی برای شاگردان محرم نویدکیا محسوب می‌شود. قطعاً پرسپولیس با بازگشت مهدی ترابی و آل‌کثیر تیم شاداب‌تری می‌شود و شاید مشکل خط حمله هم حل شود اما به هر حال تا امروز گل‌محمدی به رغم صدرنشینی تیمش نتوانسته در خط حمله زوج خوبی بسازد و به همین دلیل است که پرسپولیس بعد از گذشت ۱۷ هفته تنها ۲۲ گل به ثمر رسانده است یعنی میانگین ۱.۳ گل در هر بازی که برای تیمی به بزرگی پرسپولیس واقعاً آمار ناامیدکننده‌ای است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ بیستم یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس