Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده رئیس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان امسال گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۶۲۶ نفر از این زندانیان از بند رهایی یافته‌اند.

آزادی ۱۶ زن زندانی امسال

او با بیان اینکه از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۱۶ نفر زن بودند، ابراز داشت: بدهی این افراد بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۱۴۴ میلیارد تومان آن با گذشت شکات تأمین شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد دیه استان اصفهان افزود: ۱۳ میلیارد تومان از بدهی زندانیان از محل اعسار، ۲۳ میلیارد تومان از محل کمک بلاعوض ستاد دیه، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل کمک بنیاد مستضعفان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صندوق تأمین خسارات بدنی، ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و چهار میلیارد و ۷۰۰ تومان آورده مددجویان تأمین شده است.

بدهی ۳۴۰ میلیارد تومانی زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان

او با بیان اینکه همچنان ۷۷۶ زندانی با بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان بدهی در زندان به سر می‌برند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۰ نفر خانم هستند.

گرجی زاده تصریح کرد: البته باید توجه داشت که بخشی از این زندانیان جز زندانیان رسوبی هستند و نیازمند کمک خیران هستند.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد تسهیلات بانکی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد