Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ۴۸ درصد مردم منطقه دودانگه ساری تحت پوشش کمیته امداد هستند و این موضوع زیبنده نیست، گفت: انتظار ما این است تمام مسئولین دست به دست هم بدهند که به تدریج این منطقه به خودکفایی برسد تا این ضعف ها به قوت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(17اسفند) در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه شامل ۶سری جهیزیه، ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷۰ تبلت دانش آموزی  که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دودانگه ساری و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ،مرکز نیکوکاری، آبشار عاطفه ها و خیران  برگزار شده، اظهار کرد: منطقه دودانگه هم از نظر طبیعت سرسبز است و هم از نظر معنویت دارای مردمانی شجاع و با ایمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه درمازندران به پیشینه دینی و علمی منطقه دودانگه ساری اشاره کرد و افزود: منطقه عالِم خیز که در تارک  آن علامه ابن شهر آشوب که افتخار تاریخ اسلام و مازندران است، می درخشد.

 

وی به شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی ولیک چالی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد اشاره کرد و خاطرنشان شد: این منطقه سرزمین شهدا والامقام دوران دفاع مقدس است که از افتخارات این منطقه به شمار می آیند.

 

به گفته حجت الاسلام محمدی لائینی این منطقه دو نقطه قوت دارد و یک نقطه ضعف! نقاط قوت آن یکی قوت ایمانی و انقلابی و مردم مؤمن و بامعرفت و ولایتمداری است که دارد و پایگاه انقلاب و امام زمان (عج) است و دیگری استعداد طبیعیِ غنی و قوی ای  است که بسیاری از استان ها ندارند. این آب و خاک نعمت است؛ که باید این استعدادها به فعلیت تبدیل شود.

 

وی اضافه کرد: نقطه ضعف این منطقه هم همین مورد است که متاسفانه از نظر عمران، معیشت و اوضاع اقتصادی محروم و ضعیف است.

 

امام جمعه ساری اظهار کرد: ۴۸ درصد مردم منطقه دودانگه تحت پوشش کمیته امداد می باشند که این موضوع اصلا مطلوب نیست و مایه سرشکستگی است، البته از نهاد مقدس کمیته امداد و اینکه این مقدار را تحت پوشش دارد جای تقدیر دارد ولی چرا باید این مقدار از مردم منطقه تحت حمایت باشند.

 

وی تاکید کرد: انتظار ما این است تمام مسئولین دست به دست هم بدهند که به تدریج این منطقه به خودکفایی برسد تا این ضعف ها به قوت تبدیل شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: افرادی هم که از این مناطق مهاجرت کردند و به شهرها رفتند و از نظر اقتصادی اوضاع مناسبی دارند خوب است که منطقه خودشان را فراموش نکنند، تعصب وطنی چیز خوبی است و بنده هم تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد.

 

وی با بیان اینکه قدردان خدمات ارزشمند کمیته امداد برای تهیه و توزیع 500بسته معیشتی بین نیازمندان دودانگه شایسته تقدیر است، بیان کرد: از اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم در نظر دارد در سال جدید تسهیلات اشتغالی خود را مخصوصا در صنعت پرورش گل محمدی و صنعت گلاب گیری در این منطقه افزایش دهد تقدیر و تشکر می کنم.

 

به گزارش شبستان، غرس نهال در منطقه دودانگه از دیگر برنامه های حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در این منطقه بود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مصطفی نوروزی رزمایش کمک مؤمنانه نماینده ولی فقیه درمازندران گلابگیری کاشت گل محمدی دودانگه ساری مددجویان کمیته امداد مهاجرت منطقه دودانگه دودانگه ساری محمدی لائینی حجت الاسلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی خاش، گفت: در راستای تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری به اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفته و در سال گذشته چهار هکتار به سطح زیر کشت گل محمدی افزوده شده است.
خاشی افزود: پیش بینی شده امسال ۱۱ تن گل محمدی از سطح باغات شهرستان خاش برداشت شود.
وی ادامه داد: در این شهرستان گل محمدی پس از فرآوری در منطقه به صورت گلاب و گل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان