Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:58:28 GMT

فرار موفق گلر مس از پوکر (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۴۳۳

دروازه بان تیم مس رفسنجان بعد از اینکه در سه بازی متوالی گل خورد، موفق شد روز گذشته دروازه تیمش را مقابل گهر بسته نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی ‌صوفیانی، دروازه بان سی ساله تیم مس رفسنجان بعد از مصدومیت ناصر سالاری به دروازه بان شماره یک تیمش تبدیل شد. او که بعد از بازی هفته دوم، هشت بازی نیمکت نشین بود در پنج هفته ابتدایی که به ترکیب تیمش بازگشته بود توانست سه‌ بار هم کلین‌ شیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتایج درخشان مس رفسنجان در هفته های پایانی نیم فصل، رابطه مستقیمی با درخشش نوشی صوفیانی در ترکیب داشت. او بعد از هفته های رویایی که داشت مقابل پرسپولیس در بازی معوقه هفته نهم، گل خورد، گلی که بعد از دو کلین شیت متوالی، اولین گل دریافتی مس و دروازه بانش بود.

 

 

بعد از این که دروازه صوفیانی مقابل پرسپولیس باز شد، او در سه بازی بعدی هم در ثبت کلین شیت ناموفق بود و مقابل استقلال و ذوب آهن شاهد باز شدن دروازه اش بودیم. در چهارمین بازی بعد از تقابل با پرسپولیس، سرانجام نوشی صوفیانی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد.

 

او روز گذشته در بازی خانگی مقابل گل گهر سیرجان موفق شد دروازه مس را بسته نگه داشته و نوار ناکامی های خود در کلین شیت را در آستانه رسیدن به عدد چهار پاره کرد. گل مسی ها با کلین شیت در این دیدار، تعداد بازی های بدون دریافت گل خود در لیگ بیستم را به عدد چهار رساند.

داود نوشی صوفیانی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داود نوشی صوفیانی مس رفسنجان مس رفسنجان کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟