Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:07:46 GMT

بازداشت داماد تنگستانی / شب عروسی چه گذشت ؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۵۸۲

بازداشت داماد تنگستانی / شب عروسی چه گذشت ؟

در پی برگزاری جشن عروسی در تنگستان داماد این مراسم به دادگاه معرفی شد.

به گزارش رکنا، عادل مقدس در شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از عوامل مهمی که در گسترش بیماری کرونا مؤثر است ایجاد تجمعات می‌باشد که تلاش شده با وضع و ابلاغ قوانین مرتبط با این موضوع از انجام تجمعات غیرضروری جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان افزود: در این راستا تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمعات بیش از صد نفر به مناسبت‌های مختلف در آن مکان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: داماد تنگستانی که متعهد شده بود که تعداد میهمان‌های خود را در مراسم عروسی به بیش از 100 نفر افزایش ندهد، با افزایش این تعداد، بدون هماهنگی با تالار، به ۳۵۰ نفر، موجب شد تا میهمانان بدون رعایت فاصله اجتماعی و در شرایطی که احتمال انتقال بیماری کرونا افزایش می‌یافت قرار گیرند.

مقدس توضیح داد: متأسفانه در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که اکثر مهمانان از استان هجموار و خوزستان بودند که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان ادامه داد: لذا به دلیل برگزاری مراسم عروسی برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این داماد به دادگاه معرفی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تاکید کرد: امروز مهم‌ترین مسئله در جامعه، توجه به‌سلامت مردم است که انتظار می‌رود همه مردم به این مهم توجه داشته باشند و در صورت برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمات، با کمترین تعداد افراد و در فضای باز و رعایت نکات بهداشتی مرتبط با جلوگیری از ابتلا به کرونا انجام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دادگاه کرونا کرونا اخبار حوادث دادگاه داماد عروسی گذشت عادل کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز آزار و اذیت دختر آزار شیطانی تجاوزجنسی کرونا عکس ایران آزارجنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر