Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل مدودف هفته دیگر جای رافائل نادال در رنک 2 ATP را می گیرد.

دنیل مدودف اولین بازیکن در 16 سال اخیر است که به غیر از بیگ 4 به رنک 2 ATP می رسد.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

ادامه سلطنت پادشاه استرالیا؛ نواک جوکوویچ برای نهمین بار قهرمان استرالیا اوپن شد

نوله در تعقیب فدال؛ هجدهمین عنوان قهرمانی نواک جوکوویچ در مسابقات گرند اسلم

تنیس | فعلا خبری از رنک 2 ATP نیست؛ دنیل مدودف در دور اول مسابقات 500 امتیازی روتردام حذف شد!

به گزارش طرفداری و به نقل از ATP Tour، دنيل مدودف كه مى توانست با صعود به فينال رقابت هاى 500 امتيازى روتردام، همين دوشنبه به رتبه دوم رنكينگ ATP صعود كند، به دليل عدم حضور رافائل نادال در مسابقات 500 امتيازى آكاپولكو مكزيک و كسر 250 امتياز از او، فارغ از هر نتيجه اى در مسابقات 250 امتيازى مارسى، روز دوشنبه 15 مارس جاى نادال در رتبه دوم رنكينگ ATP را مى گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيستم امتيازدهى تنيس از شروع ويروس كرونا تغيير كرد و اين روش تا ماه آگوست ادامه دارد. طبق اين سيستم جديد بهترين نتيجه بازيكن در 2 سال اخير حساب مى شود با اين تفاوت كه امتياز بازيكن در تورنمنت قبلى نصف مى شود. به طور مثال اگر بازيكنى در سال 2019 توانسته باشد 500 امتياز از يک تورنمنت بگيرد، اگر امسال شركت كند و 700 امتياز كسب كند، اين 700 برايش حساب مى شود ولى اگر 200 امتياز بگيرد، همان 500 امتياز قبلى اش ملاک قرار داده مى شود و نصف آن يعنى 250 امتياز در رنكنيگ قرار مى گيرد. نادال نيز با اين شرايط 250 امتياز از 500 امتياز قهرمانى اش در آكاپولكو را از دست مى دهد و همين مدودف را به رتبه 2 ATP مى رساند.

براى اولين بار از هفته هجدهم سال 2005 ، تنيسورى به غير از راجر فدرر، رافائل نادال، نواک جوكوويچ و اندى مارى به رتبه دوم رنكينگ ATP مى رسد.

براى اولين بار از هفته هجدهم سال 2005 ، تنيسورى به غير از راجر فدرر، رافائل نادال، نواک جوكوويچ و اندى مارى به رتبه دوم رنكينگ ATP مى رسد. آخرين بازيكنى كه به غير از اين 4 تنيسور به رتبه دوم ATP رسيده بود، ليتن هيوئيت بود. جالب است بدانيد كه از فوريه 2004  نيز هيچ تنيسورى به غير از اين 4 كه زمانى Big 4 ناميده مى شدند، مرد شماره يک تنيس جهان نبوده است.

اخبار داغ 

نعمتی از لیست گل محمدی خارج شد تعویض وریا؛ این بار خبری از جنجال نبود! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هانسی فلیک: پیوستن هالند به بایرن مونیخ؟ احتمالی را رد نمی کنم پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ دربی سرنوشت ساز 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رتبه دوم رنکینگ ATP رافائل نادال رتبه دوم دنیل مدودف رنک 2 ATP مى شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم