Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@05:29:48 GMT

داربی مادرید برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۳۸۶۵

داربی مادرید برنده نداشت

اتلتیکومادرید و رئال مادرید در واندا متروپولیتانو مساوی کردند تا امتیازها تقسیم شود.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا در واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

دو تیم مادریدی تا دقیقه ۱۵ موقعیت گل خاصی را روی دروازه‌ها ایجاد نکرده بودند تا اینکه مارکوس یورنته از سمت راست حرکت خود را شروع کرد و پس از پشت سر گذاشتن ناچو به لوییس سوارس پاس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اروگوئه‌ای دروازه رئال مادرید را باز کرد و نتیجه یک بر صفر به نفع اتلتیکو شد. سفیدپوشان فرصت های گلزنی چندانی برای جبران نتیجه نداشتند. یکی از آن ها را کاسمیرو از دست داد و ضربه اش را یان اوبلاک دفع کرد.  در حالی که نیمه نخست رو به پایان بود داور بازی را متوقف کرد تا خطای هند احتمالی فلیپه در محوطه جریمه اتلتیکو بررسی شود اما ارناندس ارناندس پنالتی  اعلام نکرد. تیم دیگو پابلو سیمئونه با پیروزی به رختکن رفت. 

در شروع نیمه دوم رئال مادرید به دنبال جبران گل خورده بود اما نتوانست دروازه میزبان را تهدید کند. در ادامه تیبو کورتوا دو بار دروازه تیمش را نجات داد. دروازه‌بان بلژیکی ابتدا ضربه یانیک کاراسکو را در شرایط تک به تک مهار کرد و سپس به شکل عجیبی ضربه سوارس را دفع کرد. نخستین تعویض برای اتلتیکو بود و توماس لمار زمین را ترک کرد تا سائول نیگس جایگزینش شود. سوارس یک فرصت دیگر را از دست داد. فدریکو والورده و وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید به میدان رفتند. در ادامه آنخل کورئا یک فرصت خوب را از دست داد. او ضربه خیلی بدی به توپ زد تا فرصت بیشتر کردن اختلاف از بین برود. 

یانیک کاراسکو پس از دریافت کارت زرد زمین را ترک کرد و ژائو فلیکس جایگزینش شد. رئال مادرید دوباره توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت و به دنبال گلزنی بود. رافائل واران در دقیقه ۶۶ کارت زرد دریافت کرد. اتلتیکو خوب دفاع می کرد و اجازه موقعیت سازی به سفیدپوشان نمی داد. آنخل کورئا هم کارت زرد دریافت کرد. بنزما یک فرصت خوب را در دقیقه ۷۴ از دست داد و ضربه اش به بیرون رفت. در ادامه اوبلاک دروازه تیمش را نجات داد و دو بار پیاپی ضربه بنزما را دفع کرد. دروازه‌بان اتلتیکو لحظاتی بعد ضربه آزاد مهاجم فرانسوی را مهار کرد. کورئا زمین را ترک کرد و کندوگبیا جایگزینش شد. در نهایت مادرید به هدفش رسید و بنزما در دقیقه ۸۷ نتیجه را یک بر یک کرد. 

اتلتیکو با ۵۹ امتیاز صدرنشین لالیگا باقی ماند و رئال مادرید با ۵۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكو مادريد رئال مادريد داربی مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی