Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:51:03 GMT

تست کرونای ۱۵ مسافر اماراتی مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۰۷۶

تست کرونای ۱۵ مسافر اماراتی مثبت شد

گروه استان‌ها-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مثبت شدن تست کرونای ۱۵ مسافر اماراتی که با کشتی به هرمزگان سفر کرده بودند خبر داد. - اخبار استانها -

فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: یکی از مواردی که در ستاد کرونای استان مصوب شده، اخذ تست کرونا از مسافران ورودی به استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این تست‌های سریع در مبادی ورودی به جزایر استان هرمزگان از جمله بنادر شهید حقانی و پهل راه‌اندازی شد و آثار متبتی داشت به همین منظور اکیپ‌های بهداشت در فرودگاه‌ها و سایر بنادر نیز مستقر شد و این روند در مبادی زمینی نیز انجام خواهد شد 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از حساسیت‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به مسافران و گردشگران خارجی است که حتما در مبادی ورودی از آنها تست گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن تست اجازه حضور در جامعه به آنها داده می‌شود. 

وی تصریح کرد: این حساسیت به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونای جهش‌یافته یافته انگلیسی است و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با جدیت آن را پیگیری می‌کند. 

نوروزیان تاکید کرد: در چند روز اخیر دو شناور از امارات به بندرلنگه سفر کرده‌اند که از تمام مسافران‌ این دو شناور تست اخذ شد که مشاهده شد تست 15 مسافر مثبت است.  این در حالی است که این مسافران تست منفی کرونا به همراه داشتند و بی‌شک تست‌ها تقلبی بوده است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هم استان‌های گرامی اطمینان داشته باشند دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به اخذ تست کرونا جدی است و بیماران این کشتی‌ها نیز به قرنطینه رفته‌اند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. 

تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان خراسان جنوبی| آزمایشات کرونای انگلیسی در بیرجند انجام می‌شودتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان خراسان جنوبی| آزمایشات کرونای انگلیسی در بیرجند انجام می‌شودآرامستان‌های متخلف قزوین در حوزه کرونا پلمب می‌شود

انتهای پیام/864/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد