Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:52:20 GMT

زیدان: به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۲۱۳

زیدان: به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم

زین الدین زیدان از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم بازی امروز برابر اتلتیکو تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در مصاف با اتلتیکو به یک تساوی ارزشمند دست یافت چرا که تیم زین الدین زیدان تا اواخر مسابقه با گل لوئیس سوارز از حریف خود عقب بود اما نهایتاً کریم بنزما موفق شد کار را به تساوی بکشاند تا امید های لوس بلانکوس برای فتح لالیگا همچنان زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی گفت: " نیمه اول بازی امروز متعلق به اتلتیکو مادرید بود و در نیمه دوم این ما بودیم که بهتر بازی کردیم. مهمترین چیز این است که ما بتوانیم عملکردی مانند نیمه دوم بازی امروز ارائه دهیم."

 

 

 

 

صحنه جنجالی VAR: " هیچ چیز به ذهنم خطور نمی کند و هرچه بگویم چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما می دانیم که به هر حال این صحنه پیچیده بود اما تصمیم گیری بر عهده داور است. بازیکنان گفتند که این یک خطای هند بود اما داور چنین اعتقادی نداشت. با این حال مثل همیشه من درگیر چنین مسائلی نمی شوم و به تصمیم داور احترام می‌گذارم. "

 

حضور بارسا در بالای جدول: " هدف ما ادامه دادن است. ما می‌دانیم که راه زیادی در لیگ باقی مانده است و می خواهیم تا پایان بجنگیم. شما همیشه می توانید شرایط را تغییر دهید. ما می‌دانیم که در چه مسائلی می توانیم پیشرفت کنیم. مهمترین چیز در بازی امروز این بود که در نیمه دوم عملکرد متفاوتی نشان دادیم."

 

 

 

 

والورده و وینیسیوس: " همه لیاقت بازی کردن دارند و من به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم. همه ما در یک کشتی هستیم و می‌خواهیم تا پایان بجنگیم."

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید بازی امروز نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس