Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:12:07 GMT

جامعه همیشه به فرهنگ ایثار و فداکاری نیازمند است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۴۳۹۷

جامعه همیشه به فرهنگ ایثار و فداکاری نیازمند است

حجت الاسلام عسگری،گفت: شهیدان برای حفظ استقلال، امنیت و کیان کشور جان فشانی کردند و به همین خاطر جامعه همیشه به این ایثار و فداکاری نیازمند است.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهدا هیچ نیازی به تکریم و تجلیل ما ندارند چرا که مقام آن ها در پیش خدای متعال عن ربهم یرزقون است و خدای متعال پاداش آنان را به شایستگی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه شهدا مردانی پاک و از دامن های پاک متولد شده اند، خاطر نشان کرد:  شهدا مردانی پاک با دنیایی پاک و زندگی پاک بودند و از دامن های پاکی نیز متولد شدند و بر اساس ادعیه و روایاتی آمده است که شما پاک هستید و زمینی را هم در آن دفن شدید پاک کردید.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه افزود: ايثار و شهادت يكي از غني ترين گنجينه هاي فرهنگ اسلامي است كه جلوه هاي اعجاب انگيز آن در طول سالهاي انقلاب و دفاع مقدس به روشني برهمگان آشکار است.

 

حجت الاسلام عسگری، اظهار کرد: همه ي ما مديون شهداء و ايثار گران  هستیم و يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين کنیم ، شناساندن همه جانبه ي آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را ، بخوبي درك نكرده اند .

 

وی گفت: اگر می خواهیم مثل شهدا از دنیایی پاک و آخرتی پاک برخوردار باشیم بایستی ما نیز دنیایی از راستی و درستی، ایثار و از خودگذشتگی با رعایت لقمه حلال و حرام را برای خود ترسیم کنیم تا آخرت ما هم به رضوان الهی ختم شود.
 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان افزود: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است و  ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکریم خانواده شهدا ایثار و فداکاری جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد