Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این یادواره که شامل بخش‌های مختلفی همچون سرود خوانی دانش آموزان و نوجوانان بسیجی، خاطره گویی دفاع مقدس بود، بر لزوم پیروی از راه و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

رییس آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرستان ری در این مراسم گفت: این یادواره  برای گرامیداشت یاد شهدا در آستانه روز شهید در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار شد تا باعث نزدیکی دانش‌آموزان با یاد شهدا و منجر به آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یزدان پناه اظهار داشت: ازآنجاکه اردوهای راهیان نور به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است، آموزش‌وپرورش شهرستان ری در راستای گرامیداشت یاد شهدا به برگزاری آئین راهیان نور مجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با پخش هم‌زمان از طریق شبکه شاد اقدام کرد.

به دلیل شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همجننین ممنوعیت مسافرت به استان خوزستان که مقصد اصلی راهیان نور است، برای نخستین بار یادواره شهدای راهیان نور به صورت مجازی و از راهی دور برگزار شد تا همان حال و هوا و عطر روح انگیز فرهنگ شهدا به میهانان جمع و به صورت مجازی منتقل شود.

در این مراسم از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان ری قدردانی شد.

همه ساله آموزش و پرورش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به اعزام دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور می‎کرد که به دلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا این سفر پربار معنوی دو سال است تعطیل شده است.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهدا فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهدا فضای مجازی شهرستان ری شهدا فضای مجازی اخبار کنکور دانش آموزان شهرستان ری راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب