Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از رسانه‌های ایالت کاتالونیا، خوان لاپورتا را پیروز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا معرفی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در چند منطقه از کشور اسپانیا برگزار شد تا از میان تونی فریکسا، خوان لاپورتا و ویکتور فونت یکی برای شش سال آینده بر مسند ریاست باشگاه بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه هنوز باشگاه به صورت رسمی برنده این رقابت انتخاباتی را معرفی نکرده است، اما برخی از رسانه‌های ایالت کاتالونیا خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 را به‌عنوان کاندیدای پیروز اعلام کرده‌اند.

یکی از این رسانه‌ها شبکه TV3 کاتالونیاست که اعلام کرده لاپورتا با کسب 58.3 درصد آرا برنده انتخابات شده است. طبق گزارش این شبکه ویکتور فونت با کسب 31.3 درصد آرا نفر دوم شده و فریکسا هم با 9.3 درصد آرا سومین نفر بوده است.

این شبکه درست به محض پایان زمان رأی‌گیری حضوری از اعضای باشگاه و قبل از شمارش آرای الکترونیکی که تعداد آنها بیش از 20 هزار نفر بوده است، اقدام به معرفی لاپورتا به‌عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا کرده است.

کومان: امیدوارم رئال دربی مادرید را ببرد/ برای من فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس بارسلونا شود

در همین حال رادیو کاتالونیا هم همان نتایجی که توسط TV3 کاتالونیا اعلام شد را تأیید و لاپورتا را به‌عنوان رئیس جدید باشگاه معرفی کرده است.

انتظار می‌رود که تا ساعاتی دیگر برنده نهایی انتخابات ریاست باشگاه به صورت رسمی از سوی رسانه‌های رسمی این باشگاه معرفی شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا بارسلونا لالیگا بارسلونا انتخابات ریاست باشگاه باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت