Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:04:51 GMT

رکورد خارق العاده تاتنهام در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۵۱۵۸

رکورد خارق العاده تاتنهام در لیگ جزیره

 

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم تاتنهام در دیداری خانگی برابر کریستال پالاس به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. در این بازی گرت بیل در دقایق ۲۵ و  ۴۹ و هری کین در دقایق ۵۲ و ۷۶ گل‌های  شاگردان مورینیو را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل چهارم تاتنهام برابر کریستال پالاس صدمین گل این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰بود و به این ترتیب این تیم انگلیسی در بین تیم‌های ۵ لیگ معتبر  اروپا پس از بایرن مونیخ آلمان (که در این فصل۱۰۶ گل به ثمر رسانده است) دومین تیمی شد که به رکورد صد گل در تمام رقابت‌ها دست یافته است.

علاوه بر این تاتنهام با کسب سه امتیاز این بازی مجموع امتیازات خود از بازی‌های خانگی را به عدد ۲۴ رساند و پس از منچسترسیتی دومین تیمی شد که در این فصل بیشترین امتیاز  را از میزبانی به دست آورده است. تیم صدرنشین منچسترسیتی از دیدار‌های خانگی خود ۳۵ امتیاز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و منچسترسیتی آمار جالب "هری کین" در زمان هدایت تاتنهام توسط مورینیو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تاتنهام لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای تیمو ورنر تمام شد

مهاجم آلمانی تاتنهام به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده این تیم در فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیمو ورنر که در جریان شکست خانگی 3 بر 2 روز یکشنبه تاتنهام مقابل آرسنال در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 31 جای خود را برنان جانسون داد، این فصل دیگر نمی‌تواند برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی تاتنهام در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش با چلسی در دیداری معوقه از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، درباره وضعیت مهاجم آلمانی‌اش گفت: تیمو ورنر از ناحیه همستریک مصدوم شده و از آنجایی که لیگ برتر دو هفته و نیم دیگر به پایان می‌رسد، فصل برای او تمام شده است.

تیمو ورنر 28 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید 16 میلیون یورویی از لایپزیگ به تاتنهام پیوست، بازی با چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد را از دست خواهد داد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

باشگاه تاتنهام این ماه تصمیم خواهد گرفت که آیا بند خرید این مهاجم آلمانی را فعال کند یا خیر. او در فصل جاری در 28 بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد