Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا ظهر امروز در نوار شرقی استان و نواحی منتهی به استان گیلان، هوای ابری و مه‌آلود با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، این وضعیت در بعضی ساعات روز سه شنبه نیز تداوم خواهد داشت اما روز چهارشنبه هفته جاری جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز پنجشنبه با ورود سامانه سرد و بارشی به استان شاهد کاهش محسوس دمای هوا و بارش باران و برف در سطح استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ طی روز یکشنبه جوی پایدار با آسمانی نیمه ابری و هوایی مطبوع در سطح استان حاکم بود و از عصر ضمن وزش باد خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و کمینه دمای هوا چند درجه‌ای کاهش یافت.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی دمای هوا هوا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده