Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان منهدم شد.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از انهدام باند شبکه قاچاق انسان در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: این شبکه به صورت سازمان یافته به قاچاق انسان از مبادی ورودی کشور به داخل کشور و بعضاً به سایر کشورهای همسایه اقدام داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حجم ورودی اتباع توسط این باند در شبانه‌روز تا یک هزار و 500 نفر می‌رسید، ادامه داد: این باند با رصد اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر در روستای "تمپ ریگان" شناسایی و منهدم شده است.

راشکی افزود: در این زمینه 11 خوابگاه برای اسکان اتباع به صورت غیرمجاز ایجاد شده بود که با همکاری شورای روستا و دهیاری مربوطه تخریب شد. همچنین 6 نفر از سرشبکه‌های این باند توسط پلیس اطلاعات دستگیر شده‌اند که با قرار مناسب در بازداشت به سر می‌برند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاق قاچاق انسان دستگیر اخبار حوادث ایران سیستان و بلوچستان خارجی سیستان باند قاچاق انسان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز ایران آزار و اذیت آزار شیطانی تجاوزجنسی دختر آزارجنسی یک زن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان