Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دلیل شروع موج چهارم کرونا و مشاهده شدن کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان و عدم رعایت مردم و مسافرین که موجب ازدحام اماکن عمومی، تجاری و گردشگری شده است، بندر اقیانوسی چابهار به مدت یک ماه محدود و ورود ممنوع می‌شود.

وی افزود: از همین رو طبق تصمیم ستاد کرونا شهرستان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۹ سال جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی، فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار چابهار ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونا کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ و برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار مبنی بر تعطیلی کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازارها، تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه امروز، در مدت یک ماه تعریف شده کلیه بازارها و پاساژها تعطیل خواهند شد.

بامری گفت: طی این یک ماه از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس و خانه معلم‌ها در سطح شهرستان چابهار خودداری می‌شود و در صورت مشاهده طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تأمین شهرستان و دستورات قضائی با مدیر متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک‌های غیر بومی، به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل پلیس راه نیکشهر، پلیس راه «جکیگور»، شهرستان راسک، پاسگاه «زرآباد» و «بیردف» شهرستان کنارک به منظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می‌شود.

فرماندار چابهار ادامه داد: پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار از طریق ستاد ملی‌کرونا و شرکت هواپیمایی کشوری محدود خواهد شد.

وی افزود: محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، به منظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از تاریخ فوق اتخاذ می‌شود.

بامری تاکید کرد: همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد کرونا یک اصل مهم و اساسی است که برای حفظ سلامتی آنها و جامعه بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 5164397

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بندر چابهار ستاد ملی مقابله با کرونا رحمدل بامری محدودیت های کرونایی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج شیراز عکس استانها اراک کرونای انگلیسی انتخابات 1400 شهرستان چابهار ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد