Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استخراج بیت کوین یا رمزارز از مدتی پیش در کشور مرسوم شد و با نواساناتی که قیمت آن در جهان داشت تولید این ارز دیجیتال روند رو به رشدی را در کشور تجربه کرد. این در حالی است که رشد بی حد و مرز استخراج بیت کوین آسیب‌های زیادی را برای کشور به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مدیریت استخراج بیت کوین در ایران و کاربرد‌های آن توضیح داد: مرکز ملی فضای مجازی به موضوع رمزارز‌ها ورود پیدا کرده است؛ اگر تولید ماینینگ بیت کوین یا رمز ارز در کشور مدیریت شده باشد آن را تایید می‌کنیم و معتقد هستیم این کار می‌تواند مفید باشد، زیرا موجب صادرات انرژی و بخشی از اقتصاد کشور است، ولی درباره اینکه بیت کوین بخواهد بخشی از پول رایج کشور بشود و یا ذخیره دارایی و مالی کشور شود مخالفیم.

بیشتر بخوانید

ورود تسلا به بیت کوین ارزش این ارز دیجیتال را ۱۰ درصد افزایش داد

دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه گفت: باید از ظرفیت‌های رمزارز‌ها برای تسهیل تجارت و گردش پولی هزینه‌های مالی در کشور استفاده کنیم، ولی اگر بخواهد بخش بزرگی از ثروت کشور به صورت منجمد شده در امری مجازی قرار بگیرد موافق نیستیم و این موضوع را تسهیل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیت کوین ابوالحسن فیروزآبادی بیت کوین رمزارز دیجیتال فضای مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز