Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:گزارشی که در کمیسیون اقتصادی توسط رئیس دیوان محاسبات مطرح شد شامل نکات مهمی درباره ظرفیت‌های اقتصادی کشور، آسیب‌ها، تهدیدات و فرصت های نظام اقتصادی بود؛ این فرصت‌ها و تهدیدها باید مبنای تدوین برنامه هفتم توسعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پور ابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: در نشست امروز گزارش دیوان محاسبات درباره میزان عملیاتی شدن احکام برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفت؛ از آنجا که سال آینده، سال پایانی برنامه ششم بوده و نمایندگان وارد تبیین برنامه هفتم توسعه می شوند، نحوه و میزان تحقق احکام برنامه ششم توسعه بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس توافق انجام گرفته در کمیسیون اقتصادی، بخش اقتصادی گزارش دیوان محاسبات به صورت مشترک با موافقت هیئت رئیسه در صحن علنی قرائت خواهد شد، افزود: مسائی مانند بازار سرمایه، بازار پول، سیاست‌های ارزی و... و شاخص‌های کلان مانند نرخ رشد اقتصادی، نرخ اشتغال و ... که از اهمیت ویژه ای برخوردارند مبنای جمع بندی گزارش کمیسیون اقتصادی با دیوان محاسبات خواهد بود.

وی اضافه کرد: نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مدیران ارشد دیوان محاسبات هفته آینده برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جلسه ادامه بررسی گزارش جلسه امروز خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه با اقدامات آسیب شناسی می‌توان در راستای اصلاح و بهبود شاخص‌های اقتصادی گام برداشت، ادامه داد: گزارشی که در کمیسیون اقتصادی توسط رئیس دیوان محاسبات مطرح شد شامل نکات مهمی درباره ظرفیت‌های اقتصادی کشور، آسیب‌ها، تهدیدات و فرصت های نظام اقتصادی بود؛ این فرصت‌ها و تهدیدها باید مبنای تدوین برنامه هفتم توسعه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در واقع مجلس با بهره‌گیری از ظرفیت دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و سایر دستگاه‌ها در سال آینده تلاش می‌کند چشم انداز بهتری در حوزه اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پور ابراهیمی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پور ابراهیمی کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی محمدرضا پور ابراهیمی گزارش دیوان محاسبات نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس یازدهم کمیسیون اقتصادی دیوان محاسبات برنامه ششم فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

محمد اله بخش امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

به گفته او، بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است