Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان  در جلسه ای که به منظور بررسی و رفع مشکلات مختلف این ناحیه برگزار شد،گفت: با اقدام دستگاه‌های تحت نظر مقام معظم رهبری سه ناحیه در کشور برای ساماندهی انتخاب شده اند که خوشبختانه نایسر سنندج یکی از این سه ناحیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دستگاه‌های دارای مسئولیت باید وظیفه خود را به درستی و به صورت کامل و در هماهنگی و همراهی با دستگاه‌های تحت نظر مقام معظم رهبری نظیر بنیاد علوی، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام انجام دهند گفت: این تصمیم حاکمیتی فرصتی مطلوب برای برطرف کردن نیازمندی‌های نایسر است.

مرادنیا بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دارای مسئولیت و خدمات رسان یک بازنگری اساسی در طرح‌ها و برنامه‌های خود داشته باشند و به شیوه جدی برای رفع آن اقدام کنند تا یکبار برای همیشه مشکلات بر طرف و شاهد خدمت رسانی مطلوب به همشهریان ساکن در این منطقه باشیم.

استاندار کردستان از مردم درخواست کرد تا در کنار دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌هایی که مسئول پیشبرد برنامه ساماندهی نایسر هستند نهایت همراهی را داشته باشند، چرا که ساماندهی نهایی و رفع موانع بصورت واقعی با حضور مردم امکان پذیر است.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بر برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیر قانونی تاکید کرد و افزود: اگر کار در نایسر شروع شود و همچنان ساخت و ساز غیر مجاز وجود داشته باشد در آینده باز مشکلات وجود خواهند داشت.

او افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز مردم نایسر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ناشی از ساخت و ساز‌های غیر قانونی است و لازم است به هر طریقی جلو ساخت و ساز بدون ضابطه و غیر قانونی گرفته شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: در برنامه ساماندهی نایسر باید یک برنامه زمانبندی وجود داشته باشد و معاون عمرانی بصورت هفتگی از این ناحیه بازدید و گزارش کار خواهند داد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز دستگاههای اجرایی ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد