Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در استان فروخته شد.

احمد خداوردی شامگاه دیروز (۱۷ اسفندماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: ابلاغ جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در ابتدای امسال ۳۸۶ میلیارد تومان بود که ۵۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۱ درصد آن معادل بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: جمع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پیوست قانون استان بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان ابلاغ شده بود که تاکنون با تخصیص بیش از ۹۶ میلیارد تومان، ۵۵.۴۱ درصد تخصیص داشته است.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۴۶ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های استانی ویژه مصوب قانون بود که ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار اضافی در طول سال به این بخش ابلاغ شد که با تخصیص نهایی بیش از ۲۸ میلیارد تومانی، افزایش ۵۷.۰۴ درصدی دارد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در رابطه با فروش اموال مازاد، تصریح کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه اموال دولتی، موضوع ماده ۱۲۲ قانون محاسبات کشور، اموالی است که توسط وزارتخانه‌ها، موسسات و یا شرکت‌های دولتی خریداری می‌شود و یا به هر طریق قانونی دیگر به تملک دولت درآمده، یا درمی‌آید.

خداوردی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ساختمان در راستای فروش اموال مازاد دستگاه‌ها در نظر گرفته شده که بیش از ۵۱ میلیارد تومان آن صرف اعتبارات هزینه‌ای و بیش از ۳۰ میلیارد تومان آن به صورت اعتبارات عمرانی به دستگاه‌ها برگشته و این در حالی است که بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن نیز در قالب بند «ط» نیز به استان برگشته است.

وی عنوان کرد: تسویه بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی از محل اعتبارات استانی بیش از ۱۵.۵ میلیارد تومان بوده و ۲۹۸ میلیارد تومان نیز اعتبارات هزینه‌ای کارسازی شده و ۳۶.۳۱ درصد سرجمع اعتبارات تملک دارایی هزینه‌ای استان افزایش یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه نیاز دستگاه‌های استان در بخش‌های هزینه‌ای تامین و ابلاغ شده و به زودی شاهد توزیع آن در بخش خرد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان فروش اموال مازاد میلیارد تومان اموال مازاد هزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد