Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:44:47 GMT

این عکس ها مهمترین اخبار جهان را روایت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۶۰۹۰

این عکس ها مهمترین اخبار جهان را روایت می کنند

«گاردین» در قالب یک گزارش تصویری به مرور تصاویری که در هفته اخیر توسط عکاسان خبری سراسر جهان به ثبت رسیده‌اند پرداخته است.

به گزارش ایسنا، اعتراضات در میانمار و اسپانیا، فوران آتشفشان «سینابونگ» و ادامه روند شیوع ویروس کرونا در جهان از جمله موضوعات گزارش تصویری جدید گاردین هستند.

در ادامه منتخبی از این تصاویر را مشاهده می‌کنید:

یک معترض بطری محتوی مواد منفجره را در جریان تظاهرات علیه دستگیری «پابلو هاسل» رپر اسپانیایی به سمت پلیس پرتاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
/ بارسلونا / اسپانیا / اسوشیتدپرس تصویری از معترضان ضدکودتا که پس از برخورد با پلیس عقب‌نشینی کرده‌اند. دولت نظامی میانمار در هفته اخیر با استفاده از گاز اشک‌آور و سایر مهمات سرکوب معترضان را تشدید کرد. / یانگون / میانمار / گتی ایمیجز کادر پزشکی بیمارستان «دل مار» یکی از بیماران مبتلا به «کووید-۱۹» را پس از هواخوری در کنار ساحل به بیمارستان بازمی‌گردانند. / بارسلونا / اسپانیا / خبرگزاری فرانسه تصویر پسر بچه‌ای در سوپرمارکتی که پس از دستگیری «عثمان سونکو» چهره مطرح مخالف دولت سنگال غارت شده است. / داکار / سنگال / رویترز  تصویری از «سارا هاواکوا» هنرپیشه حین مراقبت از بیمار مبتلا به «کووید-۱۹» در بیمارستانی در پراگ. «هاواکوا» پیش از شیوع ویروس کرونا یکی از بازیگران تئاتر بود. او در ماه اکتبر کار کردن به صورت داوطلبانه و رایگان در بیمارستان را آغاز کرد. / پراگ / جمهوری چک / گتی ایمیجز معترضان پس از شلیک گازهای اشک‌آوری که در جریان تظاهرات علیه کودتای نظامی توسط ماموران امنیتی پرتاب شده‌اند فرار می‌کنند./ یانگون / میانمار تصویر زنی که لوازمش را بر روی سرش حمل می‌کند و از «کنگو» جایی که در آن پناهنده شده بود به «بانگاسو» شهری در آفریقای مرکزی بازمی‌گردد./ بانگاسو / آفریقای مرکزی / اسوشیتدپرس یک مرد کشمیری با قایق دست‌سازی که با لوله‌های پلاستیکی ساخته شده است پس از بارش برف بر روی دریاچه «دال» قایقرانی می‌کند./ سرینگار / هند /  اسوشیتدپرس حضور پلیس برای متفرق کردن معترضان به کودتای نظامی در یانگون / میانمار / خبرگزاری فرانسه معترضان در جریان تظاهرات برای حمایت از «عثمان سونکو» مخالف دولت و نامزد سابق ریاست جمهوری، پس از مواجهه با پلیس پناه می‌گیرند. «سونکو» هفته اخیر درحالی که برای اتهام تجاوز راهی دادگاه بود به اتهام اخلال در نظم عمومی بازداشت شد./ داکار / سنگال / اسوشیتدپرس معترضان در پی شلیک پلیس برای متفرق کردن جمعیت، بر روی زمین دراز کشیده‌اند./ ماندالی / میانمار / رویترز  تصویری از فوران آتشفشان «سینابونگ» / کارو / اندونزی / رویترز افراد بی‌خانمانی که از «بانگاسو» فرار کرده‌اند در روستای «سیوه» مشغول پخت و پز و شستن ظروف هستند. حدود ۲۴۰هزار نفر از اواسط دسامبر در آفریقای مرکزی آواره شده‌اند. / جمهوری آفریقای مرکزی /  اسوشیتدپرس تصویری از ساختمان‌های ویران‌شده «ادلب» در دورانی که سوریه‌ای‌ها پس از توافق آتش‌بس «ادلب» بازگشت به خانه‌هایشان را آغاز کرده‌اند. / ادلب / سوریه / خبرگزاری آناتولی زنی که همکلاسی‌های دوران دبیرستانش را در مارس ۲۰۱۱ بر اثر زلزله و سونامی از دست داده بود در اطاقک «تلفن باد» که برای صحبت کردن با درگذشتگان ساخته شده است، با دوستانش صحبت می‌کند. / اوتسوچی / ژاپن / رویترز دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران در اورلاندو / فلوریدا / ایالات متحده آمریکا / رویترز تصویری از  یک ساختمان متروکه یخ زده در سمنتنازوادسکی در ۱۹ کیلومتری شهر «وورکوتا»؛ به دلیل بیکاری و آب و هوای بسیار سرد هر ساله آمار مهاجرت در این منطقه افزایش پیدا کرده است. / روسیه /  خبرگزاری آناتولی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خبرگزاری ها عکس کرونا در جهان ميانمار اسپانيا آفریقای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، پلیس آلمان به محل تحصن معترضان حامی فلسطین در «برلین» که حدود دو هفته پیش، مقابل دفتر صدراعظم آلمان با برپاکردن چادرهایی، تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان نشان دهند، حمله برد.

طبق گزارش شبکه راشاتودی، نیرو‌های پلیس به حدود ۲۰ چادری که مقابل دفتر صدراعظم آلمان بنا شده بود حمله کرد و دستکم ۷۵ نفر را بازداشت کرد. 

معترضان آلمانی خواستار توقف ارسال تسلیحات آلمان به رژیم صهیونیستی هستند.

آلمان تنها کشوری نیست که دولت آن با حامیان فلسطینی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کرده‌اند، رفتار خشونت‌آمیز دارد. 

پیش از این نیز در کشور آمریکا، نیرو‌های پلیس به سمت معترضان حمله کرده و آن‌ها را بازداشت کردند.

مسئولان آلمانی، معترضان را به ارتکاب جرایم جنایی همچون تحریک به نفرت‌پراکنی علیه یهودیت و استفاده از نماد‌های غیرقانونی و سردادن شعار‌های ممنوعه متهم کرده است. 

سخنگوی پلیس برلین انجا دریشکه در توجیه این اقدام پلیس گفته است «تضمینی برای حفاظت از تجمعات در این نقطه از زمان وجود ندارد، زیرا امنیت و نظم عمومی به شدت در معرض خطر است».

روز جمعه، پلیس آلمان برای برچیدن چادر‌های معترضان اقدام کرد و تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که با معترضان درگیر شد و شروع به بازداشت آن‌ها کرد و این در حالی است که برخی از معترضان در حالی که در مقابل بازداشت شدن مقاومت می‌کردند، شعار می‌دادند «زنده باد فلسطین».

طبق گزارش پلیس آلمان، حدود ۱۵۰ افسر پلیس در مقابل دفتر صدراعظم آلمان مستقر شدند تا چادر‌ها را از میان بردارند. 

یکی از فعالان معترض گفت «ما آرام بودیم، اما پلیس هر روز با احمقانه‌ترین محدودیت‌هایی که برای ما تعیین می‌کند، ما را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد».

وی به دویچه‌وله گفت «آن‌ها، ما را از استفاده از زبان‌های غیر از آلمانی و انگلیسی منع می‌کنند، آن‌ها عبادات، سرود‌ها و کارگاه‌های ما را جرم میدانند و هم‌اکنون منطق رسمی آن‌ها این است که مبل‌های ما به علف‌ها آسیب می‌زنند. در آلمان، آسیب رساندن به چمن، بدتر از نسل‌ کشی است».

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • تپش؛ روایت مهمترین حوادث روز
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • دموکراسی علیه آزادی