Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه علمیه کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل حوزه های علمیه با آموزش و پرورش این استان افزود: این ۲ نهاد یک ماموریت مشترک دارند و آن تربیت انسان‌هایی در تراز جمهوری اسلامی است و همکاری‌ها باید ساختارمند و سازمان یافته باشد.

وی برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف اسلامی در مدارس را ضروری دانست و اظهار داشت: از حضور روحانیون در مدارس استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب با بیان اینکه توجه به مسائل مذهبی و معنوی در صدر برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد، تصریح کرد: همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش نقش موثری در تحقق اهداف تربیتی مدارس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از برگزاری نماز جماعت با حضور یک هزار و ۲۴۳ روحانی در مدارس این استان خبر داد و گفت: جذب سرباز طلبه در اولویت برنامه های آموزش و پرورش این استان قرار دارد که بر اساس بررسی های انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است.

اسکندری نسب، خواستار رایزنی حوزه علمیه استان کرمان با ستاد کشوری همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای افزایش سهمیه آموزش و پرورش در جذب سرباز طلبه شد.

وی با بیان اینکه حضور حداقل یک روحانی در مدارس در راستای ایجاد پایگاه دینی و مذهبی ضروری است، افزود: حوزه علمیه در تولید محتوای الکترونیکی فرهنگی پرورشی در زیست بوم کرونا به آموزش و پرورش کمک کند.

مدیر حوزه علمیه کرمان نیز در این دیدار به نقش موثر آموزش و پرورش در تحقق اهداف فرهنگی اشاره کرد و گفت: همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش امری ضروری است.
حجت الاسلام عباس سلمه ای بر حضور پررنگ و فنی روحانیون در مدارس تاکید کرد و افزود: توانمندسازی روحانیون متناسب با نیاز مدارس و نسل جوان و نوجوان ضروری است.

وی با بیان اینکه ساعات حضور دانش آموز در مدرسه قابل قیاس با مسجد نیست، گفت: طلبه می تواند در مدرسه با دانش آموز ساعات زیادی را وقت بگذراند و تاثیر گذاری خاص خود را داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمان از راه اندازی دفتر مهارت های تبلیغی در کرمان خبر داد و گفت: توانمند سازی سرباز طلبه های مدارس از اولویت های اصلی این دفتر است.

معاون فرهنگی و پرورشی، رئیس اداره قرآن و عترت و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان را در این دیدار همراهی کردند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی حوزه علميه کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی حوزه علميه کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی حوزه علميه کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان اخبار کنکور حوزه های علمیه آموزش و پرورش همکاری حوزه حوزه علمیه تحقق اهداف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله یدالله صفری ظهر یکشنبه با حضور در مدرسه علمیه تخصصی ولیعصر در آئین گرامیداشت مقام معلم با اشاره به تبیین ارزش و جایگاه معلم اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگ‌تر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است.

وی با بیان اینکه معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی هستند، افزود: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گران‌بهاترین امانت الهی باشد پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار است چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان بهری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

آیت الله صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6097055

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی