Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد فخرالدینی ، مدافع تیم تراکتور گفت : برای قهرمان شدن فقط متوقف شدن رقبا کافی نیست ، خودمان هم باید بازی هایمان را ببریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد، این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فقط نباید چشم به توقف دیگر مدعیان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد فخرالدینی، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار داشت:

ما به این پیروزی خانگی نیاز مبرمی داشتیم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم. نساجی هم تیم خوبی است و جلوی ما خوب بازی کرد. البته آنها در نیم‌فصل اول زیاد امتیاز از دست دادند و حالا حضور در پایین جدول باعث شده است تا بازیکنان نساجی از لحاظ روحی و روانی شرایط ایده‌آلی نداشته باشند. این تیم بازیکنان خوبی دارند، ولی طبیعتاً کارشان برای جدا شدن از پایین جدول سخت است.

وی در ادامه درباره نتایج خوب تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان و اینکه آیا کار تراکتور برای قهرمان شدن سخت نیست هم گفت:

این درست است که الان با سپاهان و پرسپولیس فاصله داریم، ولی این فاصله زیاد نیست. اگر آنها در دو بازی امتیاز از دست بدهند ما هم می‌توانیم با دو سه برد پیاپی خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. البته برای قهرمان شدن در لیگ برتر، فقط توقف دیگر مدعیان کافی نیست. آنها باید امتیاز از دست بدهند، اما مهم این است که ما بازی‌های‌مان را ببریم. تراکتور به اندازه کافی امتیاز از دست داده است و دیگر حق نداریم ساده امتیاز از دست بدهیم.

فخرالدینی همچنین در مورد شروع مسابقات جام حذفی خاطرنشان کرد:

ما در گام اول با نماینده ماهشهر بازی داریم. بازی کردن با این تیم‌ها سخت‌تر از تقابل با تیم‌های لیگ برتری است. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و می‌خواهیم از این عنوان دفاع کنیم. امیدوارم اولین گام را محکم برداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر پرسپولیس سپاهان اخبار تراکتور پرسپولیس تراکتور سپاهان لیگ برتر میلاد فخرالدینی امتیاز از دست قهرمان شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود