Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:50:57 GMT

سردار فدوی: آثار افول آمریکا شدت یافته و عینی شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۶۴۶۴

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردارسرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه رویداد «تا ثریا»که در مرکز رویداد شهید فخری زاده سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: کشور از استعدادها و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است و برای جذب، بکارگیری و جهت دهی این توانمندی‌ها باید تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از کشورهایی که منشاء علم و فناوری هستند جوانان ایرانی منشاء نوآوری به شمار می‌روند و اثرگذار هستند، اضافه کرد: توانمندی جوانان ایرانی حدی ندارد به گونه‌ای که ما  مسائلی را که در کشور سابقه نداشته با کمک جوانان به نتیجه می‌رسانیم؛ البته اگرچه جوانان ایرانی از بالاترین بهره های هوشی در دنیا برخوردارند، اما باید برای ساماندهی، مدیریت و استفاده از این ظرفیت چاره اندیشی کنیم و مجموعه‌های مختلف در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

سردار فدوی بیان کرد: در کشور برای حل مشکلات ظرفیت هایی وجود دارد که بهره گیری از آن هنر است و به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی این هنر و توانمندی را دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز استقرار بسیج دانشجویی در لانه سابق جاسوسی تیری در چشم آمریکا است، افزود: طبق یک قاعده قرآنی حزب شیطان همیشه یک حزب شکست خورده به شمار می رود. در واقع شیطان در اوج هم شکست خورده است، چون بر مدار باطل قرار دارد و بر خلاف روالی عمل می‌کند که روال خدا و پیغمبر بوده است.

وی با بیان اینکه امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته، افزود: آمریکا مجسم حزب شیطان است به گونه‌ای که امام خمینی(ره) نیز گفتند آمریکا شیطان بزرگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه بسيج دانشجويي آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است