Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:06:01 GMT

سروکله «این سه نفر» در آی‌فیلم پیدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۶۵۳۵

سروکله «این سه نفر» در آی‌فیلم پیدا می‌شود

سریال طنز «این سه نفر» با بازی مرحوم محمدعلی کشاورز، در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

سروکله «این سه نفر» در آی‌فیلم پیدا می‌شود ۱۳۹۹/۱۲/۱۷- ۱۴:۵۰ سریال طنز «این سه نفر» با بازی مرحوم محمدعلی کشاورز، در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «این سه نفر» عنوان مجموعه طنزی است به‌کارگردانی اصغر توسلی که در ۱۳ قسمت، در گروه اجتماعی شبکه سوم سیما ساخته شد و در سال ۱۳۸۳ پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی کشاورز، نیما فلاح و علی عمرانی بازیگران اصلی این مجموعه هستند. محمدعلی کشاورز در نقش یک استاد خوشنویس که خانه اش را برای آموزش خوشنویسی اختصاص داده و اکنون مجبور است همراه با سامان شب‌چراغی که پسر یکی از بازیگران قدیمی است و شهرام شرفشاهی که چهره پرداز سینماست، زندگی اش را بگذراند. بازیگران نام آشنای دیگری چون سروش خلیلی، داریوش اسدزاده، مهوش وقاری، رامین ناصرنصیر، بیوک میرزایی، حسن موذنی، محسن قاضی مراد، بهزاد رحیم خانی، رابعه اسکویی، فرهاد خان محمدی و شقایق دهقان در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. «این سه نفر» از سه‌شنبه ۱۹ اسفند، هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن آی فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن روز بعد در دو نوبت ۱ بامداد و ۹ صبح پخش می‌شود.

ویدئوها

کد خبر 479891

منبع: ایمنا

کلیدواژه: این سه نفر سریال تلویزیونی سریال شبکه آی فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محمدعلی کشاورز سه نفر آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری