Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال تکلیف قهرمان لیگ برتر پیش از پایان رقابت ها مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتسال روز شنبه قرعه کشی مرحله دوم فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال را برگزار کرد که طی آن تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند، مقاومت البرز، مس سونگون، فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه از روز ۲۰ اسفند برای کسب عنوان قهرمانی در ۱۰ هفته با یکدیگر پیکار می کند تا قهرمانی مسابقات در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم سازمان لیگ فوتسال بازی های پلی آف لیگ فوتسال بین تیم های کوثر اصفهان، ایمان شیراز، شهروند ساری و اهورا بهبهان برای مشخص شدن دو تیم سقوط کننده نیز از ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد که طی آن تیم ها  به مدت به مدت ۶ هفته برای کسب برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهند کرد تا در نهایت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ تیم‌های سقوط کننده مشخص شود و بدین ترتیب ابتدا قهرمان فصل کنونی لیگ برتر مشخص شده و روز بعد نیز تکلیف دو تیم سقوط کننده روشن خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال لیگ فوتسال سقوط کننده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد