Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهرام کرمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید براینکه خودرو حریم شخصی نیست، افزود: کشف حجاب و عادی سازی بی حجابی در جامعه اقدامی خلاف ارزش‌ها و هنجارهای جامعه و خلاف قانون است.  

او گفت: براین اساس، نیروی انتظامی باید به وظایف قانونی خود برای برخورد با ناهنجاری ها عمل کند.

وی ادامه داد: در صورتی که عدم رعایت حجاب و عفاف در یک خودرو برای اولین بار صورت گیرد، پلیس صرفا یک پیام هشدار برای مالک خودرو ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی اضافه کرد: با تکرار این عمل برای بار دوم توجیه و اخذ تعهد از مالک در دستور کار قرار خواهد گرفت و با تکرار آن برای بار سوم توقیف خودرو را بدنبال دارد.  

مدعی العموم کرمانشاه افزود: اگر این عمل برای بار چهارم تکرار شود، علاوه بر توقیف خودرو، مالک با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.  

وی در ادامه با تاکید براینکه همه دستگاه های حوزه فرهنگ برای کاهش نرخ بی حجابی باید پای کار باشند، گفت: در کنار برخورد قانونی باید اقدامات فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد.  

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، در پایان علت اصلی اجرای طرح صیانت از عفاف و حجاب در خودروها را حفظ نظم جامعه و رعایت نظم عمومی اعلام کرد.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور خودرو کرمانشاه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور خودرو روز عفاف و حجاب دادستانی کل کشور خودرو کرمانشاه قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور