Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان گفت: شرکت آبفای خوزستان باید مردم را در جریان کار انجام شده برای حل معضل فاضلاب قرار دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار داشت: بند دوم دستورکار نشست امروز به ارایه گزارش عملکرد شرکت آبفای استان در زمینه اجرای طرح فاضلاب شهر اهواز اختصاص داشت اما به دلیل غیبت مدیرعامل این شرکت، گزارش ارائه شده فاقد وجاهت لازم برای مدیریت ارشد استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنین رویه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نشان دهنده طفره از ارایه گزارش اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح شبکه فاضلاب شهر اهواز در قبال جذب و هزینه اعتبارات اختصاص یافته است.

صندوق توسعه ملی 30 میلیون دلار برای بهبود وضعیت زیرساخت فاضلاب اهواز تخصیص دادجست‌وجوی آتش‌نشانان برای یافتن کارگر جوان در چاه فاضلاب + تصاویرتصفیه‌خانه فاضلاب هرسین بعد از سال‌ها انتظار به بهره‌برداری رسید

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به طرح فاضلاب شهر اهواز اختصاص یافته گفت: 370 میلیارد ریال دیگر باید به اجرای طرح‌های مربوط به شبکه فاضلاب در خوزستان اختصاص یابد که پرداخت آن مستلزم پیگیری لازم توسط آبفای استان از طریق بانک مرکزی است،اما این شرکت گزارشی در این باره نیزارایه نداده است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان، با درخواست از دبیرخانه این شورا برای خارج کردن دستور کار ارایه گزارش عملکرد شرکت آبفا افزود: مدیرعامل این شرکت باید شخصا به صورت مکتوب دلیل غیبت خود را به دبیرخانه این شورا اعلام کند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: مردم در سراسر خوزستان مردم با معضل فاضلاب روبه‌رو هستند و این نحوه مدیریت در آبفای استان و طفره از ارایه گزارش عملکرد خود جای تاسف دارد.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارایه گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان