Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@01:46:13 GMT

۳۰۰ فوتی میانگین ماهانه دفن در باغ رضوان ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۰۲۴

۳۰۰ فوتی میانگین ماهانه دفن در باغ رضوان ارومیه

حجت الاسلام عابدینی گفت: ۳۰۰ فوتی میانگین ماهانه دفن در باغ رضوان ارومیه صورت می گیرد ولی با اجرای طرح توسعه آرامستان، باغ رضوان تا ۴۰ سال آینده برای دفن اموات جوابگو خواهد بود.

«حجت الاسلام امیر عباس عابدینی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه با اشاره به چگونگی توسعه باغ رضوان ارومیه، اظهار کرد:  ۳۰۰ فوتی میانگین ماهانه دفن در باغ رضوان ارومیه صورت می گیرد ولی با اجرای طرح توسعه آرامستان، باغ رضوان تا ۴۰ سال آینده برای دفن اموات جوابگو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با بیان اینکه کار دفن اموات در این آرامستان  از سال ۱۳۵۱ و در زمینی به وسعت ۵۴ هکتار با برآورد جوابگو بودن آن برای ۴۰ سال آینده آغاز شد، افزود: طرح توسعه باغ رضوان  ارومیه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و اگرچه  قبل از سال ۹۳ نظر به توسعه باغ رضوان با الحاق ۹۰ هکتار به آن بود  اما در آن زمان این توسعه تحقق نیافت و طرح توسعه باغ رضوان از سال ۹۳ وارد  فاز اجرایی شد.

وی  ادامه داد:  در سال ۹۵،  ۷۴ هکتار از اراضی منابع ملی روستای قره حسنلو جهت توسعه به باغ رضوان ارومیه خریداری و الحاق شد اما در زمان بهره برداری بدلیل پراکنده بودن زمین های الحاقی توسعه مقدور نشد و در نتیجه برای بهره برداری ۷۴ هکتار، زمین های همجوار به میزان  ۱۲۴هکتار خریداری شود.

این مسئول افزود: همچنان با پیگیری الحاق بخش هایی از اراضی روستای قره حسنلو ، ۱۳ هکتار از از اراضی روستای بادکی نیز به باغ  رضوان الحاق شد و در حال حاضر عملیات خاکریزی در ۱۳ هکتار انجام شده و ۱۰ هکتار از این میزان برای دفن اموات به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام عابدینی با اعلام اینکه در حال حاضر در باغ رضوان ارومیه  با کمبود فضا مواجه نیستیم، عنوان کرد: با تامین زمین برای توسعه آرامستان، در سال‌های آینده با مشکلی در زمینه نبود فضا برای دفن اموات مواجه نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه تاکنون درطرح توسعه آرامستان کنونی ارومیه از سال ۹۳،  ۸۷ هکتار  به آن اضافه شده است، گفت:  با اجرای طرح  توسعه آرامستان ، باغ رضوان  تا  ۴۰سال آینده برای دفن اموات جوابگو خواهد بود اما در صورت احتمال  بروز بحران این توسعه فقط برای ۱۰  سال آینده جوابگو خواهد بود.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: باغ رضوان ارومیه آرامستان باغ رضوان ارومیه آذربایجان غربی باغ رضوان ارومیه جوابگو خواهد توسعه باغ رضوان توسعه آرامستان برای دفن اموات سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات