Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آرامستان‌های استان کرمانشاه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در جمعه غریبان و جمعه آخر سال تعطیل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 و پنجشنبه و جمعه 28 و 29 اسفندماه در آرامستان‌های سراسر استان کرمانشاه بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیک کرونای انگلیسی از خوزستان در حال حرکت به سمت استان چهار محال و بختیاری است و به طور قطع استان کرمانشاه نیز در معرض خطر گردش ویروس جدید قرار دارد و نگرانی مسئولان بهداشتی برای سلامت مردم بیشتر شده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکنون 6 نفر در استان به کرونای انگلیسی مبتلا شده است که یک خانم 39 ساله جان خود را از دست داده است.

پنج‌شنبه آخر سال آرامستان های قم تعطیل هستندمردم استان مرکزی زمان حضور در آرامستان را کاهش دهند

گسترش و چرخش ویروس انگلیسی در کرمانشاه برای همه ساکنان استان کرمانشاههشدار و اعلام خطر بوده و لازم است با تشدید مراقبت‌های بهداشتی هر چه سریعتر خود را از معرض ابتلا به این گونه ویروس نجات دهند‌.

شلوغی بازار برای خریدهای نوروزی موجی از نگرانی را ایجاد می‌کند زیرا قدرت سرایت و پیشرفت ویروس کرونای انگلیسی بسیار بالا است و به طور قطع کنترل آن در صورت شیوع بسیار دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/832/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا آرامستان ویروس کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!