Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد کرمی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو دوباره دچار رکود و کاهش قیمت شده است. ریشه کار کشور ما وابسته به دلار شده است؛ همه‌چیز به دلار بستگی دارد. دیروز که درباره پول‌های بلوکه‌شده ایران در عراق صحبت شده، دوباره دلار به 24هزارو 500 تومان رسیده و انتظار کاهش قیمت را در مصرف‌کنندگان به وجود آورده و قیمت‌ها با کاهش مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به این شرایط، بازار خودرو راکد شده، به‌نوعی قفل است و هیچ خریداری در بازار نیست. وقتی بازار کمی جنب‌وجوش پیدا می‌کند، مردم لباس تن خود را هم می‌فروشند تا ماشین، ملک، سکه، دلار یا هر کالای دیگری بخرند؛ ولی وقتی بازار راکد است، اگر 10 درصد ‌زیر قیمت عرضه شود هم خریداری ندارد؛ این‌طور عادت کرده‌اند. نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: پراید 111 میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته سه‌میلیون تومان کاهش داشته، تیبا صندوقدار 121 میلیون بود که به 119 میلیون تومان رسیده است. تیپا هاچ‌بک با یک‌میلیون تومان کاهش قیمت به 127 میلیون تومان رسیده، ساینا هم که هفته گذشته 133 میلیون تومان قیمت داشت، امروز 130 میلیون تومان به فروش می‌رود. وی افزود: قیمت پژو 405 حدود 185 میلیون تومان، پژو پارس 208 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 حدود 190 میلیون تومان و تیپ 5 حدود 250 میلیون تومان، پژو 206 v8 حدود 243 میلیون تومان، پژو 207 دنده‌ای 277 میلیون تومان و اتوماتیک 390 میلیون تومان، سمند LX حدود 192 میلیون تومان، هایما 720 میلیون تومان، سراتو 780 میلیون تومان و جک هم 720 میلیون تومان است.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!