Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شرایط کرونا و به منظور پیشگیری از افزایش شیوع بیماری، داوطلبان گرامی  پس از ثبت نام غیرحضوری (از طریق چهار روشی) که پیش تر در اطلاعیه‌ها اعلام شده است، ثبت نام خود را انجام دهند و فقط جهت دریافت کد نهایی برای ورود به رقابت انتخاباتی به  فرمانداری کرج مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج افزود: کاربران فناوری اطلاعات به مدت یک هفته از تاریخ 20 لغایت 26 اسفندماه، جهت تطبیق مدارک و ارائه کد داوطلبی در فرمانداری کرج مستقر خواهند بود. 

به گفته معاون استاندار البرز ساعت کار فعالیت سایت تطبیق مدارک داوطلبان از 8 صبح لغایت 18 عصر خواهد بود. 

این مقام مسؤول تصریح کرد: سایت تطبیق مدارک داوطلبان در ستاد انتخابات شهرستان کرج به آدرس عظیمیه –میدان طالقانی – شهرک اداری واقع است. 

قاسم پور در خصوص شیوه‌های ثبت نام غیر حضوری داوطلبان، یادآور شد: داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۹ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه داوطلبان گرامی می‌توانند به چهار روش اقدام کنند، افزود: یکی از راه‌ها ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور)، داوطلبان در روش دیگر می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) اقدام کنند که در نهایت هر دو روش کد رهگیری برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

فرماندار کرج اظهار کرد: همچنین ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) دو روش دیگری است که پیش تر برای داوطلبان تشریح شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کرج شوراهای شهر و روستا استان البرز کلانشهر کرج ثبت نام کاندیدا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده‌آل‌های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی و جایگاه اجتماعی مناسب از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. روان‌شناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

کد خبر 748409

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی