Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «الکسندر کارپوف»، معاون مرکز آشتی حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «چهار شهروند غیرنظامی هنگام انجام فعالیت‌های کشاورزی در منطقه عامودا در ۲۵ کیلومتری غرب قامشلی بر اثر تیراندازی عناصر مسلح از اراضی تحت اشغال نیروهای ترکیه در شمال سوریه زخمی شده‌اند.»

کارپوف همچنین تصریح کرد که افراد مسلح مستقر در نزدیکی نیروهای ترک در منطقه شهر الباب، با یک موشک‌انداز، یک نیروگاه برق واقع در دو کیلومتری شهر «جب الصفا» را هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گزارش داد که در چندین منطقه از استان ادلب و حلب اعتراض‌هایی علیه فعالیت‌های عناصر تروریستی «تحریر الشام» صورت گرفته است.

کارپف تاکید کرد که گروه‌های وابسته به ترکیه معترضان را متفرق کرده و حدود ۵۰ نفر را به جرم شرکت در تظاهرات دستگیر کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوریه وزارت دفاع روسیه عناصر مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نزدیک به 10 موشک به مکانی نزدیک به گذرگاه کرم ابوسالم شلیک شده است و این گذرگاه در حال حاضر به روی کامیون ها بسته است.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز نوشت یک حادثه غیرعادی در کرم ابوسالم رخ داده است. 

این روزنامه نوشت که حماس این گذرگاه را موشک باران کرد که در اثر آن شماری قربانی شدند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز نوشت که ارتش برای انتقال تلفات این حادثه بالگردها را فرا خوانده است.

پیش از این گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که محل تجمع نیروهای ارتش رژیم اشغالگر  در مرکز کرم ابوسالم و اطراف آن را با موشک های«رجوم» عیار114 میلیمتر مورد حمله قرار داده است.

برخی رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که بیش از 10 نفر در این حمله زخمی شدند که امیدی به زندن ماندن 4 زخمی وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس