Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، رضا رضایی در دیدار فرماندار، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان و شهرستان کرمان عنوان کرد: انتخابات سازوکار خودش را دارد در گوشه و کنار دنیا در شرایط کرونایی انتخابات برگزار می‌شود قطار انتخابات در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاهی آنچه در نظرسنجی‌ها در مورد انتخابات گفته می‌شود نظرسنجی مردمی نیست بلکه نظرسازی است؛ مردم به انقلاب پایبند هستند حضرت امام (ره) می‌فرمودند مردم ما از مردمان عصر رسول الله بهترند و این واقعاً درست است.

رضایی اظهار داشت: خستگی‌ای که پس از رأی گیری و در ساعات پایانی شب برای عوامل اجرایی به وجود می‌آید در انتخابات سال بعد که دو انتخابات همزمان برگزار می‌شود مضاعف است و عوامل باید بعد از شمارش آرا مربوط به ریاست‌جمهوری شروع به شمارش آرا مربوط به شوراهای اسلامی کنند که با توجه به تعداد زیادِ کاندیداها در انتخابات شوراها بسیار زمان بر و طولانی است و این سبب می‌شود دقت کار پایین آید.

وی با اشاره به گرانی‌های موجود گفت: باید برای این گرانی‌های افسار گسیخته فکری شود. خدا از سر تقصیرات کسی نگذرد که بخواهد علایق و سلایق سیاسی‌اش را در روز انتخابات ترتیب‌اثر دهد وظیفه ما پاسداری و حفاظت از رأی مردم است البته تعداد زیادی می‌آیند و کاندیدا می‌شوند در هیچ کجای دنیا به این راحتی هر کسی نمی‌تواند نامزد انتخابات شود ولی قطعاً همه کسانی که ثبت‌نام می‌کنند نمی‌توانند در جرگه کاندیداهای تائید شده قرار گیرند و بخشی از آن‌ها حذف خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: هدف و قصد ما رد صلاحیت کسی نیست آنچه باعث ردصلاحیت افراد می‌شود باید مستند و مستدل باشد که بتوان به آن شخص ارائه داد و او آن دلایل را قبول کند. حتی یک مورد از روی هوا و هوس و غرض و نسبت فامیلی و گرایشات سیاسی تاکنون رد نشده‌است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان اظهار کرد: در انتخابات همه امکانات باید در خدمت ستاد انتخابات باشند. ما نوکر مردم هستیم هر ناظری که فکر کند بالاتر از مردم است به درد نظارت نمی‌خورد ناظر نباید پایش را از قانون یک سر سوزن آن‌طرف‌تر بگذرد ولی از قانون هم نباید یک سر سوزن کوتاه بیاید. اگر اتفاق بدی بیفتد مردم نمی‌گویند این‌ها اجرایی هستند یا نظارتی، مردم نظام را می‌بینند و کوتاهی و مشکلات به اسم نظام نوشته می‌شود.

کد خبر 5164510

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رضایی انتخابات 1400 فرمانداری کرمان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز شهرستان کرج عکس استانها اراک کرونای انگلیسی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان