Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:40:40 GMT

مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۵۶۹

مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دادخدا سالاری صبح دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: کرمان شهر شهید سیلمانی است و باید مکتب حاج قاسم در این منطقه به صورت ویژه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد بروز منکر و غفلت از اصول در کرمان هستیم و فساد اداری موجود در کرمان زیبنده این شهر و استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری بیان کرد: مسئولان و مدیران ادارات باید امر به معروف و نهی منکر از شخص خودشان کلید بزنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل پرونده برای ۵۰ مدیر، معاون و مدیرکل و… در استان کرمان خبر داد و گفت: حدود ۲۰ نفر از این افراد مدیر مسئول بودند.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری حدود ۵۹ میلیارد تومان به بیت المال برگشت داده شده است، افزود: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان دستگیر شده و این پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

سالاری فساد اداری را یک آفت بزرگ دانست و بیان کرد: متأسفانه این منکر مرسوم شده و همه هم نسبت به آن بی تفاوت شده ایم.

کد خبر 5164547

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان فساد اداری ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شیراز شهرستان کرج عکس استانها اراک کرونای انگلیسی انتخابات 1400 استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان