Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارسT محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۱۸ اسفند) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امیر خلبان بیرجند بیک محمدی در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز برای حل مشکلات و گره گشایی از مردم نیازمند مجاهدت‌هایی از جنس مجاهدت‌های شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز وظیفه همه ما و مخصوصاً مسئولین آن است که گره از کار مردم باز کنیم؛ وظیفه ما حل مشکلات، گرانی و اقتصاد است و باید کارآمد باشیم.

قالیباف اظهار داشت: امروز، جنگ، جنگ اقتصادی است و ما مسئولین باید باور کنیم سنت‌های الهی لایتغیر هستند؛ اگر به همان خدایی که در دوران دفاع مقدس با ما بود اعتقاد داشته باشیم در جنگ اقتصادی هم همراه ماست به شرطی که موضوع را باور داشته باشیم؛ به شرطی که لحظه‌ای درنگ نکنیم و در این راه مجاهدت کنیم؛ مانند شهید بیک محمدی و شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در جنگ اقتصادی هم پیش برویم.

قالیباف گفت: امروز در جمع ما شهیدی است که نشان داد سنت‌های الهی نه تبدیل می‌شوند و نه تحویل بلکه تا ابدیت ادامه دارد. 

ادامه دارد

منبع: فارس

کلیدواژه: قالیباف دفاع مقدس رئیس مجلس تشییع پیکر شهدا سنت های الهی جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است