Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:00:37 GMT

جزئیات دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۰۲۹

جزئیات دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در تهران

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوذر مهدلو فرمانده سپاه ناحیه چهاردانگه، گفت: شنبه شب طی عملیات دقیق در یکی از باغ‌های حاشیه‌ی اسلامشهر شهرچهاردانگه، مخفیگاه یک باند حرفه‌ای قاچاق انسان کشف و اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این پرونده حدود ۱۰۰ نفر از مهاجران غیرقانونی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: این افراد از کشورهای افغانستان، بنگلادش و پاکستان بودند و این مهاجران از مناطق تحت کنترل داعش و طالبان فرار کرده و مرحله به مرحله با حمایت اقوام و افراد باتامین هزینه قاچاقچیان انسان، به کشورهای دیگر منتقل می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مهد لو با تاکید بر اینکه سپاه همیشه خود را خادم ملت دانسته و نهایت تلاش خود را در ایجاد امنیت بکار خواهد برد، افزود: امنیت مردم خط قرمز ما است و با افرادی که از این خط قرمز رد شوند برخورد خواهیم کرد.

برچسب‌ها قاچاق انسان گروه تروریستی داعش ایرنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طالبان چهاردانگه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق انسان گروه تروریستی داعش ایرنا قاچاق انسان گروه تروریستی داعش ایرنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طالبان چهاردانگه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری