Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعامل و همکاری مناسب سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی روز شنبه ۲۳ اسفند ماه اعلام می شود.

به گزارش برنا؛ سیدکامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معرفی افراد در مشاغل بدون مصاحبه، به میزان یک برابر ظرفیت اعلام شده و در مشاغل دارای مصاحبه شامل کارشناس شبکه، کارشناس تحلیلگر سیستم، مددکار بهداشتی درمانی، کارشناس بالینی فوریت های پزشکی، ‌کاردان بالینی فوریتهای پزشکی و کارشناس تریاژ تلفنی به میزان سه برابر ظرفیت، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه، افراد معرفی شده در این مرحله، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی هر دانشگاه، نسبت به انجام مراحل بعدی، اقدام کنند، یادآور شد: پیش بینی می شود افراد پذیرفته شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت شروع بکار نمایند و با اضافه شدن این افراد کسری نیروی تخصصی این وزارت تا حد مطلوبی مرتفع می شود.

تقوی نژاد همچنین با اشاره به آزمون استخدام قراردادی برگزار شده در ۲۴ مهر سال جاری، با هدف جذب و بکارگیری تعداد 2283 مجوز در قالب قراردادکار معین برای ۵۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی و زمان اعلام نتیجه نهایی آن گفت: با توجه به انجام آخرین مراحل بررسی مدارک داوطلبان، انتظار می رود نتایج نهایی آزمون قراردادکار معین در هفته جاری نهایی و از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد