Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در وبینار «اولین سالگرد ارتحال دکتر قدرت الله علیزاده نظری» که صبح امروز 18 اسفند ماه 99 برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم علیزاده از شخصیت‌های خدمت گزار فرهنگی در دفتر مقام معظم رهبری، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی بود؛ او تلاش‌های فراوان و موثری در توسعه نهادهای بین المللی یاد شده داشت و همچنین در برگزاری اجلاس‌ها و مجامع بین المللی نقش موثری در پیشبرد اهداف دیپلماسی فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: زنده‌یاد علیزاده در سه دهه گذشته یار با وفا و ارزنده‌ای برای مرحوم آیت الله تسخیری بود؛ او از تمام ظرفیت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی خود برای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام بهره می جست؛ به خاطر دارم که آیت الله تسخیری همواره از مرحوم علیزاده به عنوان یار صدیق و باوفای خودشان یاد می‌کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور تصریح کرد: از جمله فضائل مرحوم علیزاده تدریس در دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه اصول دین بود، او در سه دهه گذشته تلاش وافری برای توسعه اندیشه تقریب، پیشبرد معارف و آموزه‌های مکتب اهل بیت(ع) داشت.

وی در پایان گفت: تلاش‌های زنده یاد علیزاده در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در خاطر یاران و همکاران ایشان ماندگار خواهد بود؛برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مرحوم علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه