Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۷ استان کشور با اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومان فردا با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته چهل و چهارم پویش هر هفته الف ب ایران به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، «رضا اردکانیان» فردا سه‌شنبه پروژه آبرسانی به ۴۰۰ روستا در استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان و کرمان با جمعیتی بالغ بر ۲۲۳ هزار و ۹۶۹ نفر را با اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، این پروژه با اجرای ۵۹۳ کیلومتر خط انتقال، ۷۷۵ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع، ۳۵.۶۴۰ مترمکعب مخازن ذخیره، ۳۶۵ لیتر بر ثانیه ایستگاه‌های پمپاژ و ۷۱۴ لیتر بر ثانیه ظرفیت تامین افتتاح خواهد شد.

پروژه آبرسانی به ۴۰۰ روستا شامل آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان اصفهان برای جمعیت ۹۳ هزار و ۷۷ نفر، آبرسانی به ۹۶ روستا در استان کرمان برای ۳۱ هزار و ۷۱۸ نفر، آبرسانی به ۷۳ روستا در استان سیستان و بلوچستان برای ۲۶ هزار و ۴۲۶ نفر، آبرسانی به ۴۲ روستای استان خوزستان برای ۱۱ هزار و ۱۸۴ نفر، آبرسانی به ۳۷ روستای استان خراسان رضوی برای ۴۳ هزار و ۵۶۵ نفر، آبرسانی به ۳۴ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۰ هزار و ۶۷۵ نفر و آبرسانی به ۸ روستا در استان گیلان برای ۷ هزار و ۳۲۴ نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از فاز اول طرح آبرسانی به ملایر از سد کلان در استان همدان

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر نیرو رضا اردکانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزیر نیرو رضا اردکانیان روستا در استان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد