Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عضویت عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان مرکزی در هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک را لغو کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای عباسی
مدیرعامل محترم باشگاه آلومینیوم اراک
با سلام
احتراماً پاسخ به نامه شماره ۴۸۰۰/ ب/ آ مورخ ۱۳ / ۱۰ /۹۹ و پاسخ به استعلام انجام شده در ارتباط با الزامات حاکم بر مجوز ملی حرفه‌ای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به استحضار می‌رساند وضعیت همکاری نامبردگان ذیل با توجه به شرایط استخدامی ایشان به لحاظ مشارکت در امور مدیریتی باشگاه قرار زیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان:
۱ بهروز اکرمی معاون محترم سیاسی و امنیتی استان به لحاظ شخصیت امنیتی استان در صورت موافقت بازرسی کل کشور به نام آن می‌باشد
۲ سعید عباسی فعالیت ایشان به نام آن می‌باشد
۳ مصطفی رضایی فعالیت ایشان به نام آن می‌باشد
۴ مجید آنجفی به دلیل فعالیت در منصب دولتی امکان پذیر نمی‌باشد
۵ عابد حقدادی به لحاظ شخصیت نظارت ایشان در ورزش استان و ضرورت جدا بودن باشگاه سازمان‌های نظارتی و بالادستی که مصداق تضاد منافع و همکاران ایشان همکاری ایشان امکان پذیر نمی‌باشد.

حمید بهاروند
رئیس سازمان لیگ فوتبال
رونوشت:
امور سازمان لیگ جهت اطلاع
دبیرخانه سازمان لیگ جهت ثبت در سوابق

این در حالی است که بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی هم به دلیل انتصاب به سمت رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از سمت رییس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک کناره گیری کرد.

دو روز پیش بعد از باخت سنگین خانگی آلومینیوم اراک با نتیجه ۶ بریک از سپاهان اصفهان عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان مرکزی گفته بود که ظرف ۴۸ ساعت باید وضعیت آلومینیوم اراک مشخص شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش استان مرکزی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک استان مرکزی ورزش استان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است