Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع گفت: تولید محتوا و بازنشر به عنوان کلیدواژه‌های فعالیت اثرگذار رسانه‌ها و فعالان مجازی مورد نظر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباس زارع صبح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری "نوج" که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد با اشاره به اینکه باید با هجمه‌های فرهنگی مقابله کرد، اظهار کرد: باید پای کار فعالیت‌های هنری و فرهنگی حضور پیدا کنیم و با شعر، موسیقی، نمایش، سینما و فعالیت‌های دینی آن را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تولید محتوا و بازنشر به عنوان کلیدواژه‌های فعالیت اثرگذار رسانه‌ها و فعالان مجازی مورد نظر باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تقویت فرهنگ بومی و فرهنگ دینی باعث کاهش مشکلات می‌شود، یاد و خاطره زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور را گرامی داشت و گفت: علاقمندی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اشعار بومی از فعالیت‌های ایشان بود و از برگزارکنندگان جشنواره نوج در سوادکوه تقدیر می‌کنیم.

 فرماندار شهرستان سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد استاد رحمت‌الله حسن‌پور و با اشاره به اینکه رنگ‌بندی کرونایی باعث تأخیر در اجرای جشنواره نوج سوادکوه شد، افزود: فرهنگ بر تربیت و رشد جامعه اثرگذار و هویت بخش است.
 
عین‌الله طالبی خاطرنشان کرد: آداب و رسوم و زبان مادری به عنوان شاخص‌های مهم فرهنگی مطرح هستند و زبان‌مادری دچار بحران فراموشی است.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌هایی با محوریت زبان مادری، سرمایه‌گذاری فرهنگی است، افزود: تلاش شود تا تکلم به زبان مادری در خانواده‌ها توجه شود.
 
وی در پایان گفت: اشعار استاد رحمت‌الله حسن‌پور همراه با پند و آموزش بود و جایشان خالی است و آمادگی حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و هنری را داریم.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زبان مادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • زبان طنز نیشدار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!