Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، در روز جمعه اولین توئیت خود در این رسانه اجتماعی را در قالب یک توکن NFT و در پلتفرم Valuables به مزایده گذاشت.

در ادامه این مزایده به رقابتی میان سینا استوی و جاستین سان مدیرعاملان دو پروژه Bridge Oracle و TRON تبدیل شد.

آخرین پیشنهاد این مزایده مربوط به رقم پیشنهادی 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون دلاری سینا استوری، مدیرعامل بریج اوراکل بوده است. 

گفتنی است این پیشنهاد شگفت انگیز از یک ایرانی، طی چند روز در بسیاری از خبرگزاری های خارجی پوشش گسترده ای را به همراه داشته است.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان روز شنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی برتر استان با اهدای لوح تقدیر از مهدی الفتی ژیمناستیک‌کار گلستانی تجلیل کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که مهدی الفتی و پرهام مقصودلو از این پس در شهرداری گرگان استخدام می‌شوند و از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این مراسم گفت: شورای اسلامی و شهرداری گرگان به پذیرش نخبگان در مجموعه خود افتخار می‌کند و در همین راستا مهدی الفتی و پرهام مقصودلو به عنوان نخبه ورزشی از امروز به استخدام شهرداری گرگان درآمدند.

مهدی الفتی، اولین ایرانی است که در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شد و با ایستادن روی سکوی دوم بازی‌های آسیایی هانگژو در ورزش ایران تاریخ‌سازی کرد.

او همچنین چندی قبل با قرار گرفتن در رده دوم رتبه‌بندی مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند که الفتی را به اولین ژیمناست ایرانی راه یافته به این رویداد معتبر تبدیل کرد.

پرهام مقصودلو نیز نفر اول ریتینگ (سیستمی برای محاسبه سطح مهارتی بازیکنان رشته‌های ورزشی) شطرنج ایران است که در مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ توانست با کسب ۹.۵ امتیاز از ۱۱ دیدار خود، قهرمان جوانان جهان شود.

وی به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شطرنج بازان ایرانی در ۱۵ سالگی موفق به کسب عنوان استاد بزرگ شطرنج شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • المپیک شگفتی‌ها
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»