Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدهادی حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به ادغام دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، عنوان کرد: پیش از طرح یکپارچه سازی؛ مراکز ۱۵۲۳ روزانه ۲۵۰ تماس و همچنین ۲۰ برنامه رفع حوادث آب داشتند، که به دنبال یکپارچه سازی این تعداد به  ۴۵۰ تماس ورودی با روزانه  ۳۵ رفع حادثه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی بیدار با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان در ساختمان جدید خود در ضلع غربی میدان امامزاده عبدالله با نرم افزار‌های جدید مستقر شد، افزود: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، نرم افزار‌های جدید با صرف یک میلیارد ریال اعتبار تهیه شد که با دو خط E۱ و ۸ خط آنالوگ در حال دریافت تماس تا ۶۸ خط همزمان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین عنوان کرد: در سال آتی با توجه به طرح تکمیلی نرم افزارها، می‌توان از لحظه انجام کار اکیپ در هر نقطه از استان به صورت مانتیورینگ مطلع می شویم و برمبنای نوع گزارش‌های دریافتی و اولویت دادن به فوریت ها، همکاران ما در کمتر از  یک ساعت  تا سه ساعت به محل حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند.

حسینی با اشاره به اینکه هم اکنون این مرکز با ۱۱ نیروی انسانی و ۱۵۵۰ تماس ورودی روزانه به صورت متوسط در حال خدمت رسانی به مشترکین است، خاطرنشان کرد: ثبت و پیگیری حوادث، ثبت کارکرد کنتورها، پیگیری برنامه‌های ثبت شده در سیستم، نظرسنجی درخصوص عملکرد اکیپ‌ها ودریافت اطلاعات پایان کار به همراه مستندات از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز است.

او با اشاره به خدمات رسانی در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان اعلام کرد: امسال ۶۰۰ هزار مورد تماس پاسخ داده شده از سوی کارشناسان و  ۲۸۰ هزار تماس پاسخ داده شده توسط دستیار نرم افزاری به ثبت رسیده است که از این تماس ها  ۴۸ هزار تماس  منجر به رفع حوادث آب و فاضلاب در  استان شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان، گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰ هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان گلستان تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به شرایط تامین آب شرب در استان اظهارداشت: در سال گذشته، بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

وی درباره تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان اظهار کرد: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به تعداد 20 هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در  سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راه‌های تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در همه ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اظهار داشت: 257روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیت بیش از 186هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان