Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@12:01:40 GMT

روحانی:سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۷۹۳

روحانی:سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا است

رئیس جمهور گفت: سال آینده سال غلبه بر ویروس و رونق مشاغل خواهد بود. البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد و واکسن داخلی توزیع می‌شود.

قدس آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی در جریان بهره برداری از ۲۷۲۱ طرح ملی با اشاره به ضرروت توجه به هنر و فرهنگ و معماری درشهرهایی چون اصفهان اظهار کرد: تماشای این شهرها می‌تواند الهام بخش معماری‌های امروزی ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه معماری غربی در جای خودش اما تماشای این معماری‌ها بسیار مهم است.

وی با اشاره به محاسن ترمیم خانه های قدیمی گفت: ما از این مکان‌ها می‌توانیم هم بهره برداری اقتصادی هم اجتماعی هم فرهنگی کنیم. وزارت خانه میراث فرهنگی می‌تواند بسیارمهم باشد.

روحانی افزود: گردشگری کار بسیارمهمی است. گردشگری در دولت تدبیر و امید دو برابر شد. این یک سال گذشته سال سختی برای گردشگری، هتل داران و همه آنانی بود که خدمات گردشگری انجام می‌دهند. سال آینده سال غلبه بر ویروس و همه رونق مشاغل خواهد بود.

وی ادامه داد: البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می شود و به بازار می آید و واکسن داخلی توزیع می‌شود. عده‌ای که مبتلا شدند واز این بیماری گذشتند به طور طبیعی واکسینه شدند و عده‌ای که نگرفتند واکسینه می شوند. روحانی تاکید کرد: دولت همه تلاش خود را به کار می گیرد و بخش گردشگری روزهای بهتری خواهد داشت.

ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

(تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!