Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی با اشاره به جذب سه میلیون تن ماده خام کشاورزی، بیان کرد: کیفی‌سازی و برند‌سازی محصولات مهم‌ترین سیاست در دستور کار صنایع تبدیلی استان است. - اخبار استانها -

علیرضا طاقه‌باف در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم یزد، اظهار داشت: هدف صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی جذب سه میلیون تن ماده خام کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های در دستور کار این بخش را کیفی‌سازی و برندسازی محصولات تولیدی صنایع تبدیلی استان دانست و گفت: این سیاست به ویژه در حوزه‌های لبنی، فرآوری پسته، زعفران و خرما در حال برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با اشاره به اینکه کل واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی که تاکنون به بهره برداری رسیده 405 واحد است، بیان کرد: ظرفیت تولید این واحدها یک میلیون و 360 هزار تن با جذب یک میلیون و 970 هزار تن ماده خام کشاورزی است.

وی گفت: کل این واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی 6695 شغل ثابت را ایجاد کرده است.

طاقه‌باف افزود: 13 هزار و 349 فقره جواز تأسیس در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی تاکنون صادر گردیده که ظرفیت تولید بالغ بر سه میلیون و 107 هزار تن را در سال‌های آینده دارد.

وی جذب ماده خام کشاورزی این واحدها را چهارم میلیون و 15 هزار تن برشمرد و گفت: این واحدها با اشتغال ثابت 15 هزار و 801 نفر به بهره‌برداری می‌رسند.

219 پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان خراسان جنوبی صادر شدسرمایه‌گذاری 570 میلیارد ریالی طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان هرمزگان‌70 هزار نفر در اردبیل به دنبال شغل هستند؛ نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی یک ضعف اساسی استنماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس: صنایع تبدیلی و تکمیلی مغان باید توسعه یابد

این مسئول با اشاره به اینکه امسال تاکنون 32 فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده، بیان کرد‌: این تعداد پروانه بهره‌برداری ظرفیت 315 هزار تن و جذب ماده خام 355 هزار تن و اشتغال ثابت 1310 نفر را دارد.

وی تعداد جواز صادر شده در سال جاری را 103 فقره عنوان کرد و گفت: این تعداد واحدها ظرفیت تولید 218 هزار تن و جذب ماده خام 268 هزار تن را دارد که برای هزار و 132 نفر اشتغال شده است.

انتهای پیام/ 785/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی تن ماده خام کشاورزی بهره برداری سه میلیون هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲