Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@02:58:09 GMT

پسر بی رحم پدر پیرش را به قتل رساند / در بوشهر رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۱۶۸

پسر بی رحم پدر پیرش را به قتل رساند / در بوشهر رخ داد

 مرد 80 ساله بوشهری به دست پسرش کشته شد و قاتل بی رحم روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جهانبخش صیادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آذر ماه سال جاری گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله درازکش روی زمین افتاده و فوت کرده است. که در این رابطه بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال شد.

پدرکشی در بوشهر / پسر بی رحم پدرش را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت متوفی احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

سرهنگ صیادی اضافه کرد: پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تأیید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون و با هماهنگی با مرجع قضائی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدر خویش با استفاده از ضربات متعدد وارده به قسمت‌های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: نامبرده پس از اعتراف صریح به قتل با تکمیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل جسد قتل اخبار حوادث جسد بوشهر دستگیر شد پدرکشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز ایران آزار و اذیت آزار شیطانی تجاوزجنسی قتل آزارجنسی یک زن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد