Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:39:14 GMT

جذب اعتبار کلان کشوری برای توسعه نایسر

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۴۴۰

جذب اعتبار کلان کشوری برای توسعه نایسر

ایسنا/کردستان رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از جذب اعتبار کلان کشوری برای توسعه نایسر خبر داد.

محسن فتحی در نشست هماهنگی رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی ناحیه منفصل شهری نایسر با تقدیر از نگاه مثبت حاکمیت به توسعه استان کردستان اظهار کرد: در برنامه ای کوتاه مدت و عملیاتی منطقه نایسر همزمان با حاشیه شهرهای مشهد و اصفهان با بهره مندی از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و همراهی استاندار محترم و مدیران جهشی محسوس در توسعه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس وعده ای که به مردم نایسر داده شد، رایزنی ها و پیگیری های مستمری در خصوص جذب منابع مالی برای رفع کمبودهای عمرانی نایسر انجام گرفت و با دیدگاه مثبت دفتر رهبری و وزارت کشور، شاهد همگرایی مناسبی در این خصوص هستیم.

فتحی با اشاره به اینکه مردم نایسر لایق بهترین امکانات شهری هستند، اظهار کرد: نبود بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، نبود فضای ورزشی و خلا بزرگ در حوزه فرهنگ از سایر مشکلات نایسر است که لازم است با همدلی مدیران شاهد کار بزرگی در این حوزه باشیم.

رییس مجمع نمایندگان کردستان گفت: مجوز بیمارستان نایسر از وزارت بهداشت اخذ شده و با تکمیل طرح های مطالعاتی و تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: دسترسی به درمانگاه شبانه روزی مناسب و با نرخ دولتی از مطالبات به حق مردمی است که به زودی شاهد رفع این نگرانی‌ خواهیم بود.

محسن فتحی از نهادهای دولتی درخواست کرد در اجرای این پروژه مهم، از ظرفیت نهادهای مردمی و معتمدین نایسر هم استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم