Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:02:37 GMT

محبوب ترین و پرفروش ترین مارک تلویزیون در بازار سال 2020

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۶۱۸

محبوب ترین و پرفروش ترین مارک تلویزیون در بازار سال 2020

کمپانی های زیادی هستند که اقدام به ساخت انواع تلویزیون در سایزهای متفاوت و طراحی های ظاهری مختلف کرده اند که می توان به برندهای ال جی ، سامسونگ ، سونی ، هایسنس ، فیلیپس ، شارپ ، توشیبا و ... اشاره نمود اما طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا نام سه شرکت بزرگ به عنوان پرفروش ترین برندهای سال 2020 به چشم می خورد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمپانی های زیادی هستند که اقدام به ساخت انواع تلویزیون در سایزهای متفاوت و طراحی های ظاهری مختلف کرده اند که می توان به برندهای ال جی ، سامسونگ ، سونی ، هایسنس ، فیلیپس ، شارپ ، توشیبا و ... اشاره نمود اما طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا نام سه شرکت بزرگ به عنوان پرفروش ترین برندهای سال 2020 به چشم می خورد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

2- تلویزیون سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ از سال 2017 در تلویزیون های سری Q که از فناوری عالی QLED که رقیب OLED بوده استفاده کرده است و مدل های خوبی را با این تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون ها مثل مدل های قدیمی تر با سیستم عامل تایزن راه اندازی می شوند و ویژگی های هوشمند خوبی دارند. همچنین به دلیل تأخیر در ورودی کم برای بازی عالی هستند. با ادامه مطلب همراه باشید تا معرفی کاملی از این تلویزیون ها را در اختیارتان قرار دهیم. تلویزیون سامسونگ در سری های مختلف کاملا متفاوت است.برای مثال در سری های 7 واقعا قیمتهای باور نکردنی ارائه میشن ولی در تلویزیون ها سری 8 و 9 قیمتها تا حد زیادی بالا میروند.سامسونگ در سال های گذشته به راحتی توانسته بود رتبه اول ارزش قیمت به کارایی را در لیست ما داشته باشد که این رده بندی مربوط میشد به زمانی که در میانرده ها با قیمتی بسیار استثنایی  را داشتیم و در خصوص بالارده ها نیز را داشتیم که قیمتی بسیار رقابتی داشتند و از تمام رقبای خود قیمت گذاری پایینتری داشتند درحالی که کیفیت ساخت، طراحی، صدا و بخصوص تصویر آن‌ها که نسل اول نمایشگر های کوانتومی  بسیار روشن بودن و به راحتی تا 1500نیت روشنایی داشتند.

ویژگی های تلویزیون سامسونگ

معمولاً تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت تصویر بسیار خوبی با رنگ‌های بسیار اشباع و رنگ سیاه عمیق برخوردار هستند. تأخیر ورودی آنها طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا تقریباً برابر با مانیتورها باشند ، و بسیاری از مدل‌ها اکنون نرخ تازه سازی متغیر FreeSync را پشتیبانی می‌کنند که میزان تاری در هنگام بازی را کاهش می‌دهد. فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در این تلویزیون‌ها محتوای با کیفیت پایین را تقریباً در حد کیفیت 4k نمایش می‌دهد و سیستم عامل Tizen آنها کاربر پسند است و تعداد زیادی برنامه از طریق فروشگاه ان در دسترس است.

تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن بهره میبرند تایزن یک سیستم‌عامل ازاد و با متن‌ باز برای تلفن همراهه که بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شده . این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی میشه و توسط انجمن تایزن ارائه شده‌. تایزن از سیستم عامل سکوی لینوکس سامسونگ (SLP) ساخته شده‌ .که با استفاده از این سیستم عامل شما میتوانید از امکانات همچون اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل بهره ببرید.

بهترین تلویزیون های برند سامسونگ درسال 2020

این شرکت در سال 2020 مدل های زیادی را روانه بازار نمود که می توان به TU7000 ، TU8000، TU8500 در سری تلویزیون های میانرده ی خود و Q60T ، Q70T ، Q80T ،  Q90T در سری تلویزیون های کیولد و T5300 در سری پایین رده و اقتصادی و ا همچنین Q900T در سری تلویزیون های با کیفیت 8K اشاره نمود که در این بین تلویزیون سامسونگ TU8000 پرفروش ترین مدل بوده است.

تلویزیون سامسونگ TU8000

تلویزیون اسمارت TU8000 از جمله تلویزیون های سامسونگ محصول 2020 است. این مدل مجهز به پردازشگر تصویر کریستال با پشتیبانی از کیفیت 4K می باشد. برای نمایش بهتر تصاویر فورکی، Samsung از صفحه نمایش کریستال یا به انگلیسی Crystal Display استفاده نموده است. این ویژگی که باعث تمایز تلویزیون های 2020 سامسونگ از تلویزیون های قدیمی تر شده می تواند تصاویر را با کیفیت و شفافیت بیشتری نمایش دهد. با این وجود استفاده از تکنولوژی هایی مثل UHD Dimming، Mega Contrast، PurColor و ... به بهبود رنگ، کنتراست و تنظیم نور پس زمینه کمک خواهند نمود. تلویزیون کریستال UHD سامسونگ 55TU8000 از حالت های مختلفی نظیر Film Mode و Game Mode پشتیبانی نموده تا هیجان بیشتری را به شما منتقل نماید. 

1- تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی 4k  قابلیت هوشمند AI ThinQ گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و پاسخ می‌دهند.صفحه نمایش ™NanoCell -پردازنده چهار هسته‌ای- 4K Active HDR  - Ultra Stadium Surround- زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی از محدود امکانات تلویزیون های ال جی هستند.  تلویزیون های ال جی با بهره گیری از تکنولوژی پنل IPS از زاویه دید فوق العاده ای برخوردار  هستند . و به لطف همین پنل را حد زیادی به استحکام تلویزیون در مقابل ضربه های احتمالی کمک شده است.که نگرانی بسیباری از خانواده ها در مقابل شکشتن تلویزیون را تا حد زیادی حل کرده است.

همچنین تلویزیون ال جی به لطف استفاده از سیستم عامل web os از امکانات همانند اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل و کامپیوتر بهره میبرند. که میتوانید هر محتوایی که در موبایل و کامیپوتر شما را در تلویزیون به نمایش در آورد. شرکت ال جی در سال های متوالی تلویزیون هاش رو با سایز های  32 اینچ - 43 - 49 - 50 - 55 - 65 - 70 - 75  و سایز های بزرگتر عرضه کرده است. قیمت تلویزیون ال جی نسبت به امکاناتی که ارائه میدهد مناسب است و به همین دلیل اساسی نام خود را به عنوان پرفروش ترین تلویزیون سال 2020 سر زبان ها آورده است.تنوع بالای تولیدات در تلویزیون های ال جی این محصولات را با کیفیت HD ، FULL HD و 4K ارائه کرده است. برخی از مدل های تلویزیون های ال جی دارای فناوری سه بعدی هستند، اما مانند تلویزیون های سونی در مدل های جدید این فناوری استفاده نشده است. پنل های به کار رفته در نمایشگر این تلویزیون ها از نوع OLED و IPS می باشد که کیفیت تولید تصویر درهر دو پنل بسیار بالاست. پورت های متنوعی بر روی تلویزیون های ال جی قرار گرفته اند تا تنوع دستگاه های ارتباطی و سرگرمی ها را بریتان افزایش دهند.

بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2020

درسال 2020 محصولات زیادی وارد بازار شده اند که می توان به مدل های NANO79-NANO80-NANO86-NANO90  در سری تلویزیون های نانوسل ال جی و UN7340-UN7100و... در سری تلویزیون های میانرده این برند اشاره نمود که در این بین تلویزیون ال جی NANO80 پرفروش ترین مدل در سال 2020 است.

تلویزیون ال جی نانو80

تلویزیون NANO80 که از جمله تلویزیون های نانوسل ال جی بوده محصول سال 2020 می باشد. این مدل مجهز به پنل IPS و صفحه نمایش از نوع نانوسل بوده که از سوی شرکت LG معرفی شده است. رزولوشن 3840x2160 پیکسل با امکان پخش محتوای 4K می تواند کیفیت بالای تصویر را تضمین کند. اما چیزی که این نوع تلویزیون را از تلویزیون های 2019 ال جی متمایز نموده، استفاده از ذرات نانو میباشد. تکنولوژی Nano Color و Billion Rich Color قابلیت نمایش حجم بیشتری از رنگ ها را فراهم نموده تا تصاویر با رنگ های طبیعی تری نمایش داده شوند. علاوه بر وجود تکنولوژی های دیگری در زمینه تصویر، شاهد بهرمندی از پردازشگر تصویر 4 هسته ای 4K هستیم. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 با برخورداری از پردازشگر تصویر، قادر است تا نویز در تصاویر را کم یا حذف نموده و رنگ و کنتراست را بهبود ببخشد. 

جهت مشاهده محصولات و خرید می توانید به فروشگاه اینترنتی سلام بابا  مراجعه نمایید و یا شماره تماس 09189123904 ارتباط برقرار نمایید تا از مشاوره کارشناسان فروش آن ها استفاده نمایید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سری تلویزیون تلویزیون های ال جی تلویزیون سامسونگ تلویزیون ها تلویزیون ال جی پرفروش ترین سیستم عامل اشاره نمود مدل ها سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد

به گزارش صدای ایران از دیجیاتو،سامسونگ گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد و از افزایش ۱۰ برابری سود عملیاتی خبر داد. غول فناوری کره جنوبی می‌گوید فروش تراشه‌های حافظه نسبت به سال قبل دو برابر شده و این رشد تحت تأثیر رونق هوش مصنوعی در بازار بوده است.

به گزارش CNBC، سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ با رشد ۹۳۲.۸ درصدی سود عملیاتی خود روبه‌رو شده و با کسب ۴.۸ میلیارد دلار، فراتر از انتظارات عمل کرده است. همچنین درآمد این شرکت در فصل اول سال جاری میلادی ۱۲.۸۱ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

افزایش چشمگیر سود سامسونگ در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

سامسونگ می‌گوید سود عملیاتی کسب‌وکار نیمه‌رسانا ۱.۳۸ میلیارد دلار بوده و برای اولین‌بار از فصل چهارم ۲۰۲۲ به سود رسیده است. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که ماه‌های آینده نیز بازار تراشه‌های حافظه پررونق باشد؛ چرا که فناوری‌های زیادی بر پایه هوش مصنوعی مولد در دست توسعه قرار دارند.



سامسونگ برای پاسخگویی به نیاز بازار هوش مصنوعی، اخیراً تولید انبوه تراشه‌های حافظه HBM۳E ۸H و V۹ NAND را آغاز کرده است. این شرکت همچنین درنظر دارد که در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ دست به تولید انبوه محصولات HBM۳E ۱۲H بزند. سامسونگ می‌گوید توسعه فرایند‌های ۳ و ۲ نانومتری نیز به‌خوبی درحال پیشروی است. پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه تراشه‌های ۲ نانومتری این شرکت در سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

در بیانیه سامسونگ آمده است: «انتظار می‌رود که وضعیت کسب‌وکار از نظر تقاضا در نیمه دوم ۲۰۲۴ – به‌خصوص حول هوش مصنوعی مولد – مثبت باقی بماند.» در بخش کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند نیز گفته شده است که سامسونگ همچنان به تبلیغ سری گلکسی S۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.

با توجه به گزارش مالی فصل چهارم ۲۰۲۳ که سامسونگ در آن به ضعیف‌ترین سود سالانه یک دهه اخیر خود رسید، این تغییر روند و افزایش حاشیه سود برای غول فناوری کره جنوبی پیشرفتی نویدبخش محسوب می‌شود.



دیگر خبرها

  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟